Capcom představuje novou strategii
Každá ze společností hledá způsob, jak zkrátit dobu vývoje svých očekávaných titulů. Celá situace by se dala přirovnat k motorsportu, kde má největší šanci na vítězství ten, který nejméně zastavuje v boxech na doplnění paliva a výměnu pneumatik. Capcom nyní odhalil svou novou strategii, která mu má zajistit úspěch.
Japonská společnost chce totiž zkrátit dobu vývoje velkých titlů ze 4 let na maximálně 2,5 roku. "Se zrychlením vývoje se pravděpodobně zvednou i náklady. Tvorba kvalitního obsahu ovšem Capcomu pomůže přežít v intenzivním a soupeřivém světě," řekl během proslovu Kenzo Tsujimoto, ředitel společnosti.
Další částí nové strategie je ovšem i zavádění nových herních značek, jejichž inkubační doba na trhu může nějakou dobu zabrat, nové hry ovšem představují významný zdroj budoucích příjmů. V příštím desetiletí chce společnost nabrat dalších 1000 zaměstnanců, přičemž by se mělo každý rok v kancelářích objevit 100 nových vývojářů. Nezbývá než doufat, že na uspěchaném tempu neutrpí kvalita.