capcom-predstavuje-novou-strategii
Novinka Capcom představuje novou strategii

Capcom představuje novou strategii

Maggot

Maggot

Reklama

Každá ze společností hledá způsob, jak zkrátit dobu vývoje svých očekávaných titulů. Celá situace by se dala přirovnat k motorsportu, kde má největší šanci na vítězství ten, který nejméně zastavuje v boxech na doplnění paliva a výměnu pneumatik. Capcom nyní odhalil svou novou strategii, která mu má zajistit úspěch.

Japonská společnost chce totiž zkrátit dobu vývoje velkých titlů ze 4 let na maximálně 2,5 roku. "Se zrychlením vývoje se pravděpodobně zvednou i náklady. Tvorba kvalitního obsahu ovšem Capcomu pomůže přežít v intenzivním a soupeřivém světě," řekl během proslovu Kenzo Tsujimoto, ředitel společnosti.

Další částí nové strategie je ovšem i zavádění nových herních značek, jejichž inkubační doba na trhu může nějakou dobu zabrat, nové hry ovšem představují významný zdroj budoucích příjmů. V příštím desetiletí chce společnost nabrat dalších 1000 zaměstnanců, přičemž by se mělo každý rok v kancelářích objevit 100 nových vývojářů. Nezbývá než doufat, že na uspěchaném tempu neutrpí kvalita.

Capcom představuje novou strategii
i Zdroj: Hrej.cz


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama