Capcom dříve vsadil na X360. Ale proč?
Nestává se příliš často, aby japonští vývojáři dali přednost jiné, než domácí konzoli, nicméně společnost Capcom původně vsadila všechny své karty na Xbox 360, tedy americký produkt (ať už fyzicky vznikal kdekoliv). Co tedy přimělo Capcom vydat hry jako Lost Planet, nebo Dead Rising původně pouze na X360, vysvětluje duchovní otec a tvůrce první jmenované hry, Keiji Inafune: „Opravdu jsem myslel, že použití Xboxu byla jediná schůdná cesta, jak prorazit na zámořské trhy, takže jsem tuhle svoji domněnku vzal a plně využil. Nakonec jsem rád, že to tak bylo.“ A rádi jsou určitě i v Capcomu, protože obě zmiňované hry dosáhly více než milionu prodaných kusů v začátcích životního cyklu X360. S ohledem na to se tak staly vlastně prvními skutečně úspěšnými hrami od velkého C, určené cíleně na prostor mimo Japonsko. Těží z toho do dnes a takhle by se to mělo dělat…