
Call of Duty: Modern Warfare 2 představilo úplně nový systém Battle passu. Hráči dostanou svobodu ve výběru odměn
Včerejší rozsáhlý blogový příspěvek na stránkách Call of Duty se rozhodně netýkal pouze Warzone 2.0. Studio v něm rozebralo celou značku, od začátku až do konce, a došlo třeba i na nový battle pass. Ten se oproti „klasické“ verzi v minulých dílech značně promění a údajně dá hráčům větší svobodu ve výběru obsahu.
- Modern Warfare 2 a Warzone 2.0 dostanou nový systém battle passu
- Ten má hráčům dovolit vybrat si odměny podle svého uvážení
V minulých dílech byl totiž battle pass koncipovaný jako klasický lineární pás obsahu. Čím více levelů jste měli, tím jste dosáhli na větší počet odměn, přičemž na samotném konci se většinou nacházely ty nejlepší odměny. To se ale má změnit, a to pro benefit hráčů.
Battle pass má mít nově podobu mapy, která je složená z několika sektorů, respektive jich každá propustka má mít minimálně dvacet, každý z nich má pak mít minimálně pět předmětů. Hráči pak budou získávat Battle Token Tier Skips, s nimiž si mohou buď otevírat nové sektory, nebo získávat více předmětů z již vybraného sektoru.
Ve výsledku se hráči mohou sami rozhodnout, které předměty a obsah je pro ně důležitý, a podle toho se mohou pohybovat napříč mapou podle svého tempa. Pokud chtějí zbraň nebo nový skin na operátora, zvolí si sektor podle sebe. Ještě více detailů má přijít během příštího týdne, kdy se také dočkáme vydání hry.