Zpět na článek

Diskuze: Call of Duty: Black Ops 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
19. 10. 2018 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Souleater325: No dyt to rikam. Sou proste lidi co nevydrzej pockat tak si to koupi a zahrajou hned a neni na tom nic spatnyho. Ale pockat se urcite da bez ohledu na to kolik dilu vyjde v dalsich letech. Nebo ty si snad uz dohral tech nekolik stovek/tisic her co vyslo treba od roku 1980 do roku 2005? Asi tezko. Proste si jenom v nejakym roce zacal hrat a od ty doby si hral tituly co vysly potom, do historie si sahnul jenom obcas treba pro Maria nebo Keena apod.

Jde jenom o to, kde si clovek udela tu caru a pak to stiha uplne krasne. A hrat uplne vsechno co kdy vyslo a vyjde nestihne na svete nikdo, to mi ver. At uz mas jakejkoliv styl, musis naky hry ozelet, coz neni vubec takova hruza jak se to zda. 99 % her je stejne odpad/klon.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
19. 10. 2018 04:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Na čekání není čas kámo když máš love a chceš pařit všechno. Prostě za rok už nebude čas bo bude další díl. Ja teď koupil. Spiderman,Shadow of TR, Assasina ,Cod ,Dnes dojde Soul Calibur, a v pondělí Red Dead.:D (jo mimochodem ještě k CoD. Tenhle zombie mod je absolutně nejlepší ze všech dílů. A pro lidi co to neznaj. Neni to jen o tom kolik tlup porazite. Každá mapa se dá splněním úkolu dokončit)

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
18. 10. 2018 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage: Zase trollí, nereaguj...

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
18. 10. 2018 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se zeptej jich. Ja nehraju ani jedno. Ale asi bych rek ze nejlip se maj ti, ktery oboje bavi, ale zpiratej si to takze jeste k tomu maj v kapse prachy.

MaxLaMage
MaxLaMage
Level 1 Level 1
18. 10. 2018 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeviR1: Tobě hodně vadí, že je to dobrá střílečka, viď?

DeviR1
DeviR1
Level 1 Level 1
18. 10. 2018 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Redakce: “Snad jsme neklesli tak hluboko, že by recenzi psal nějaký fanboy, co tomu dá 5/5 a nezmíní jediné negativum. Ten by potom ještě v komentářích mohl na kritiku reagovat dost arogantně.”

Martin Synek: “Hold my beer...”

Martin Synek
Martin Synek
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
18. 10. 2018 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Seskok na mapu nebo řízení vozidel probíhá 3rd person. Zbytek je klasika z první osoby. Stále si nemyslím, že je potřeba zmiňovat jaký je rozdíl mezi klasickým multiplayerem a jeho hardcore verzí, protože už z názvu je to patrné. U Zombies je základ samozřejmě v BO3, ale vše je dotáhnuté tak, aby to partu lidí prostě bavilo. A žádné zombies v podstatě nebyly jen spawnech vln nepřátel, abyste se dostali dál, je potřeba splnit jisté dílčí úkoly, což ostatně zmiňuji i v recenzi. Také díky za reakci :-)

Martin Synek
Martin Synek
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
18. 10. 2018 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Hele, nenech se zmýlit... Neni to ta šílená roboidní a naboostovaná budoucnost z Black Ops 3... Je to spíš Black Ops 2 budoucnost, což je o dost lepší. Žádné superzbraně, double jumpy nebo wallruny...

Drtikul
Drtikul
Level 1 Level 1
17. 10. 2018 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

LOL, už se těšim na tu smršť v komentářové sekci.

Lachtos11
Lachtos11
Level 1 Level 1
23. 10. 2018 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm tak jsem si to koupil kvůli teto recenze a byl jsem dost naivní vůbec bych tomu nedal 5/5 ale tak max 3/5 ..jako je to dobrá hra ale nemá na 5/5 to s daleka ne ..technické zpracování total bída pak mizející objekty hráči a textury... u jiných her to berete v potaz a dáváte kvůli technického stavu body dolů a tady ne ..nechápu proč pasi trochu mega fanboy chtělo by to objektivitu nebo nerecenzovat hry vůbec

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
21. 10. 2018 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miami Vice: Zas po dlouhé době ahoj! Nevím tedy, jestli každý- někdo moje příspěvky rád čte, jiný se se mnou pak třeba i rád hádá. :-) Bohužel pokud jde o komentáře, tak jsem se uklidil na jiný server, kde jsou diskuze přece jen poněkud živější. Jinak mám Hrej stále rád, a docela často si tu čtu, i když už moc nekomentuju. Ale už nějaký čas bojuju s myšlenkou, že bych založil vlastní web nebo blog, kde bych psal hlavně názorové články o hrách, ty v Česku celkem chybí. Ovšem vědom si hesla "komu se nelení, tomu se mozoly" se k tomu nejspíš ještě nějakou dobu neodhodlám a nejspíš zůstanu jen u těch komentářů. :-)
Pokud jde o Titanic, kdysi jsem byl nadšený, že jej rekonstruují v CryEnginu, ale když jsem to demo pak zkoušel, nebylo to ono. Ono totiž taky úzké lodní chodby a maličké kajuty nejdou s pohybem herní postavy moc dohromady. Mimoto zombíky zas tak rád nemám, ani ve filmech, ani ve hrách- čestnou výjimkou budiž Left 4 Dead. Jinak jediná online hra, kterou jsem ochotný hrát, jsou šachy. :-) A v těch zas utopím poměrně dost času, tak nemám potřebu zkoušet novou hru za každou cenu. Další díly Call of Duty by už singl mít měly (IW se v tomto směru pevně vyjádřili), tak holt prostě rok počkám, není to žádná velká tragédie. :-)

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
20. 10. 2018 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel budu teda za rejpala, ale znám jednu holčinu, která si pravidelně kupovala všechny CoD hry a myslím, že i sebelepší MP část hry jí nedokáže vynahradit tu absenci příběhový kampaně. U CoD mi ta absence příběhu přijde jako absence kariérního režimu v Gran Turismo: Sport. Teď už do toho GT: S přidali nějaký ty Sunday Cupy atd., ale určitý hry by vždy měly mít příběhovou část a CoD je jedna z nich.

Každopádně jsem rád, že se ten BR mode povedl. Ten Tvůj popis mě Martine celkem láká k vyzkoušení a to jsem doposud BR hry vždy jen občas viděl někde na YouTube a vůbec mě to nechytlo. Znát někoho, kdo to CoD má, tak si to u něj vyzkouším.

@OneShot: Wow~~ OneShot~~ Konečně zas nějaký ty písmenka od Tebe. Ty bys sem měl psát častěji. Tvý příspěvky čte každej rád.
Ty bys třeba neměl chuť ani vyzkoušet ten Zombies mode, zvlášť pokuď se dá hrát i na Titanicu? Haha, Titanic bych fakt nečekal. Málokdy se my hráči ve hrách dostaneme na palubu nějaký luxusní lodě a Titanic je samozřejmě klasika všech klasik. Zatímco Titanic klesl až ke dnu, tak jeho popularita stoupá.

Martin Synek
Martin Synek
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
20. 10. 2018 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: Moc děkuju za podporu i názor. Nesmírně si toho vážím. Díky :-)

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
19. 10. 2018 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

.@Miami Vice: Samozrejme pokud ti jde o maximalni pocet hracu, tak sem uz predtim rikal ze to takhle funguje. Jde ale o to, ze nektery lidi nepotrebujou ve hre mit 10 milionu srdickujcich randomu a staci jim klidne 1000 nahodnych hracu nebo klidne i par set ci min nez stovka, nebo treba jenom jejich kamosi.

A co se SP her tyce, tak v dnesni dobe nejen ze maj porad tu vyhodu (pokud nejsou vazany na always online), ze si je muzes zahrat kdykoliv a kdekoliv, ale taky si dokonce musis pockat. Clovek co hraje SP hru v den vydani je silenec a prichazi o spoustu obsahu a bugfixu, ktery se behem zivota hry do ni dostanou, takze vlastne nema plnou hru ale takovy velky demo.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
18. 10. 2018 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tom se pletes.Zpiratene MP hry dost tahnou a to i klidne pet ci deset let od vydani ci dokonce od zastaveni legalnich serveru. Staci jenom vedet kam zajit. A jasne, nemuzes cekat tolik hracu jako na ofiku nebo vubec nejaky hrace u neznamych/ne moc dobrych her, ale jinak neni s MP nebo zaplnenim mapy/tymu problem a jak sem rikal, kolikrat si tu hru s jinymi hraci uz nikde legalne beztak nezahrajes protoze vypli servery.

MaxLaMage
MaxLaMage
Level 1 Level 1
18. 10. 2018 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: No nemají se hráči jako já, co si koupí oboje, protože je baví oboje, nejlíp? :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 10. 2018 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Líbí se mi, jak místní borci, kteří čekali propadák, nemůžou unést, že se někomu líbí CoD.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
18. 10. 2018 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@digmen: Velmi dobře okomentované.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
18. 10. 2018 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mne jenom zarazily dve veci
1, je hra z pohledu prvni osoby nebo treti ? Protoze vetsina Battle Royal her je ze treti osoby ( proto je nehraji, pac se cumi za roh pomoc kamery )
2, obtiznost “core a hardcore zminivat nemusim”. No ja jsem novacek, takze netusim o cem je uplne rec...

Zombie mode je stejny jako v BO3 ? Nebo spise na zpusob Left4Dead ? V Bo3 mi prislo ze se akorat spawnuji nepratele v nejake arene a nikam to moc nepostupovalo.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 10. 2018 06:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaxLaMage: já bych osobně bral Battle Royal ve formě CoD MW4. Tahle budoucnost mi moc neříká a proto to nekoupím.
Jinak to vypadá na slušnou multi hru :).

MaxLaMage
MaxLaMage
Level 1 Level 1
17. 10. 2018 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S hodnocením souhlasím. Ale ten hejt od lidí, co hráli naposled MW1 a vzpomínaj na "zlatý časy", bude šílenej :D

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
20. 10. 2018 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je otázka, jak vůbec takovouhle hru hodnotit, jestli jako libovolnou MP střílečku, která singleplayer nepotřebuje, nebo jako hru ze série Call of Duty, která najednou singleplayer nemá.
Jako čistě singleplayerový hráč, řekli byste, jistě nemám právo letošní díl hodnotit, byť z jakéhokoli aspektu, na druhou stranu z pohledu hráče, který si jednou do roka tu singleplayerovou kampaň v Call of Duty rád zahrál, mě mrzí, že zrovna v tomhle díle není- kampaň z prvních Black Ops považuji v rámci série za špičku.
A protože vím, že nejsem sám, kdo hrál Call of Duty jen kvůli singlu (jasně, hafo nás taky není, to nepopírám), možná by přece jen stálo za to k tomuto faktu v hodnocení malinko přihlédnout, i přesto, že třeba recenzent sám singleplayer nepostrádá. Už jen proto, že by se hry podle mě měly hodnotit v rámci série, když už se tvůrci jednou rozhodli, že ponese ten a ten název.
Z recenze jako celku si odnáším pocit, že je veskrze a snad až příliš pozitivní, a- odpusťte mi mou českou náturu- to vždycky smrdí. Neříkám, že snad recenzenta nemohla hra do té míry bavit, nedejbože se nedomnívám, že jde napsat stoprocentně objektivní recenzi, natožpak takovou, jež se zavděčí všem, ale když se recenze prezentuje jako oficiální stanovisko herního webu, mohla by se objektivně alespoň tvářit. Osobně neznám hru, která by byla zcela bez chyb, a bylo by fér věnovat i jim trochu prostoru, ne jen superlativům.
Co naopak v recenzi ale musím velmi pochválit, je, že autor zcela otevřeně říká, že jeho nejoblíbenější díl je Black Ops 2, což je věc, která spoustě recenzí chybí, totiž informace, jestli máte, nebo nemáte s jejím autorem stejný vkus, a tudíž, jak moc je pro vás hodnocení relevantní.
Nevím, jestli je v pořádku odbýt audiovizuál dvěma krátkými větami a gunplay souslovím "je výborný", jinak je snad v recenzi zmíněno co do obsahu vše, alespoň mi v ní nic dalšího nechybí. Jen propřístě doporučím "rýpalům" nic nedoporučovat, recenzent by měl umět vyslechnout hlasy i z druhé strany barikády. Ale vzhledem k tomu, že je to jedna z vašich prvních recenzí tady na Hrej, myslím, že můžeme jako čtenáři přimhouřit obě oči a popřát vám chuť pustit se směle do recenzování dalších her.

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
19. 10. 2018 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DÁDA007: No ono i kdyby BFV dostal mensi znamku, tak se nic nedeje. Ty hry jsou az moc odlisny, takze zas az tak moc BF fans po CoD asi nesahnou, protoze to neni adekvatni alternativa. Dejme tomu, ze BFV dostane 4/5, tak jako co? Lidi, kterym jde o BF hratelnost si ten BFV stejnak koupi a tady Martina Synka a jeho nizsi hodnoceni moc resit nebudou, protoze budou hrat Grand Operations...
Pokud hra o kterou BF fans nestojej ziska lepsi score nez BFV, proc se vubec starat? Mnohem lepsi je parit "svuj" titul, nez ztracet cas resenim, proc je CoD hodnoceno lip.

DÁDA007
DÁDA007
Level 1 Level 1
19. 10. 2018 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak az bude ten Blackout free tak mozna vyzkousim...tenhle zanr fps no spis cod je vlastni zanr jde mino mne...tesim se na flame az BF dostane mensi znamku:)

Martin Synek
Martin Synek
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
19. 10. 2018 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Souleater325: Naprostý souhlas... :-)

Reklama
Reklama