Cage potvrzuje podporu trofejí v Heavy Rain
Spousta lidí si stěžovala, že získávání trofejí v chystané hře Heavy Rain může hráče rušit od příběhu. Mezi těmto kritiky byl i David Cage. A to už je sakra průšvih, když se něco nelíbí hlavnímu designérovi. Naštěstí pro všechny lovce trofejí se ale povedlo najít řešení, Cage to prozradil serveru Eurogamer na právě probíhajícím GamesComu. "Je nám jasné, že pro spoustu hráčů je získávání trofejí velice důležité a my jsme je každopádně chtěli do hry zahrnout, jenom jsme nevěděli jak. Nalezli jsme však způsob, jak trofeje do hry zahrnout, ovšem zároveň nenarušit váš celkový pocit ze hry a způsob, jakým ji budete hrát a prožívat."
Cage poměrně dlouho zastával názor, že není zrovna přínosné do hry jako je Heavy Rain zahrnovat trofeje, které hráči dostávájí za to, že něčeho dosáhnou. Často vás však dovedou zcela vyrušit z koncentrace, například při vypjaté scéně, kdy se vám z ničeho nic objeví hláška o tom, že jste právě získali ocenění za 5 přehrátých videosekvencí. "Pravděpodobně se vám zisk trofejí zobrazí mezi jednotlivými scénami. Tím pádem budete vědět, čeho jste ve hře dosáhli, ale zároveň vás to nebude nijak rušit."