Zpět na článek

Diskuze: C&C 4 bude vyžadovat stálé přípojení

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

PredatorV
PredatorV
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trvalé připojení...
Chudáci ti, co nemají "paušál" či neomezené - a je jich ještě hodně.
Zlatý cracky, snad obejdou i tohle.
Po tom podělaným Multiplayeru se kazí čímdál víc

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
15. 7. 2009 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OMG vylepšený engine z Red alert 3 no to snad ne zas budou všechny budovi vypadat jako nafukovací hrady na pouti a jednotky jako maly přežraní robůtci.....Doufám že ne

RadimMaPosranouPrdel
RadimMaPosranouPrdel
Level 1 Level 1
15. 7. 2009 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_ a engine z Red Alert 3 je vylepšený Engine z Tiberium Wars :D táhne se to dál,než bys čekal.

terrian
terrian
Level 1 Level 1
15. 7. 2009 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RadimMaPosranouPrdel Pro RA3 udelali upgrade SAGE z C&C3 a nazvali to RNA :)

terrian
terrian
Level 1 Level 1
15. 7. 2009 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaklady SAGE enginu uz jsou s nami od Emperor: Battle for Dune.. ale aspon jej vylepsuji (lepsi nez dratem do oka) :P
Ad online: Nejak jsem z toho textu nepochopil, do jake miry je pripojeni k internetu "nutne". Aby se zabranilo pirateni, musela by relativne podstatna cast funkcnosti spocivat v serveru (tj. C&C4 by byl MMORTS ci MSORTS)... pro crackery neni zadnym problemem obejit kontrolu pri spusteni a i jednoduchy system "online statistik" (ala NFS SHIFT) se da obejit.

Reklama
Reklama