Bývalý vývojář z Bethesdy prozradil, v čem vidí nedostatky Starfieldu
Bruce Nesmith, který dlouhých 17 let pracoval v Bethesdě, nabídl názor na Starfield.
- Bruce Nesmith vidí problém Starfieldu v prázdných planetách
- Také se pozastavil nad nedostatkem zajímavých nepřátel
Fanoušci Bethesdy měli od Starfieldu obrovská očekávání, mnozí však nakonec byli zklamaní. Důvodů bychom našli hned několik, nad některými z nich se nedávno zamyslel někdejší designér Bruce Nesmith, který ve studiu pracoval dlouhých 17 let.
Leakeři hlásí příchod Starfieldu na PS5
Úniky z důvěryhodných zdrojů naznačují, že Starfield se chystá na konzoli PlayStation 5. Microsoft tak pokračuje v rozšiřování svých značek mimo vlastní platformy.
Z různých stran často zaznívalo, že hra působí vyprázdněně, že se vývojářům nepodařilo náležitě využít dostupný prostor. Nesmith, který se označuje za amatérského astronoma, v rozhovoru pro FRVR prohlásil, že problém není v samotném vesmíru, který je „ze své podstaty prázdný“, nýbrž v tom, jak vývojáři s tímto prostředím naložili. „Když planety začaly působit stejně a člověk během jejich prozkoumávání přestal cítit vzrušení, přesně v tomto bodě se to pro mě začalo rozpadat,“ vysvětlil.
Zároveň připustil, že i když vesmír může být fascinující, je těžké z něj udělat zajímavé prostředí ve videohře. „Vesmír je doslova popsán jako nicota.“
Starfield podle něj postrádá pestrost, která dělala předchozí tituly Bethesdy tak návykovými. „Byl jsem zklamaný, že jedinými opravdovými nepřáteli jsou lidé. Je tam spousta skvělých mimozemských potvor, ale jsou na tom jako vlci ve Skyrimu – prostě pouze existují,“ řekl a naznačil, že nijak nepřispívají příběhu.
Bethesda hru dále rozvíjí, aktuálně se čeká na další rozšíření a také na uvedení na konzolích PlayStation 5.