Bungie upřednostňuje práci z domova, většina zaměstnanců má do budoucna pracovat dálkově
S pandemií onemocnění Covid-19 došlo především u kancelářských zaměstnání k obřímu nucenému přechodu na práci z domova. Často se firmám tento přístup osvědčil, například některá herní studia se ale pomalu vrací k původnímu konceptu fungování z větších kanceláří, kde se zaměstnanci schází osobně. Opačným směrem jde společnost Bungie. Ta avizuje, že do budoucna bude většina zaměstnanců pracovat z domova.
- Studio Bungie oznámilo, že do budoucna preferuje práci z domova
- Ve vybraných velkých regionech Spojených států bude primárně nabízet pozice s prací na dálku
Tento přístup nazývají “primárně digitálním”. Na oficiálním Twitteru studio zveřejnilo mapku teritorií ve Spojených státech, kde se současné i budoucí pracovní pozice budou profilovat tak, aby je šlo vykonávat čistě vzdáleně (samozřejmě pokud to nijak nebrání ve vykonávání práce). Konkrétně jde o Kalifornii, Floridu, Oregon, Illionis, Severní Karolínu, Texas nebo domovský stát Washington.
Proč do programu nespadají všechny státy? To Bungie nespecifikuje, magazín Kotaku ale spekuluje, že jde především o daňovou zátěž. Společnost čeká lokální byrokracie v každém státě, ve kterém potenciální zaměstnanec žije. Zahrnuté (modré) státy nicméně patří k těm nejlidnatějším v zemi. Čtenáři pak poukazují na to, že ve zvýrazněných státech je k dispozici dobré pokrytí vysokorychlostním internetem a nachází se zde i národně významná letiště.
Studio Bungie nedávno oznámilo akvizici ze strany Sony Interactive Entertainment ve výši 3,6 miliardy dolarů. V současnosti stále podporuje svůj live-service titul Destiny 2 a do budoucna by mělo pracovat na dalších titulech tohoto typu v rámci širší organizace SIE.