Budoucí tituly od THQ poběží na Unreal Engine 3
Společnost THQ se už několik měsíců snaží vypořádat s aktuální situací v herním průmyslu, která je nesmírně obtížná nejenom pro vývojáře, ale i pro vydavatele. Trh se díky zahájení prodeje Xboxu 360 začal už na podzim minulého roku pomalu přeorientovávat na další generaci konzolí, což obvykle znamená globální snížení prodeje her a tudíž i nižší příjmy pro všechny na tom zainteresované subjekty zrovna v době, kdy je potřeba každý peníz. Vývoj her pro next-gen konzole i PC se totiž alespoň na čas nutně prodraží. Spol. THQ se právě s tím snaží vyrovnávat několika způsoby.
Nejenom že posiluje svoje vývojové kapacity prostřednictvím akvizice nezávislých týmů. Nedávno si navíc založila speciální divizi určenou pouze pro tvorbu obsahu, která má sloužit nejenom potřebám interních týmů THQ, ale do budoucna by měla vydělávat tím, že bude vytvářet obsah i pro vývojářské týmy mimo THQ. Činnost této speciální divize by měla ušetřit nejenom peníze, ale i čas a navíc by měla znamenat vyšší kvalitu her ať už si pod tím člověk představí cokoli. Podobný efekty na hry od THQ mělo mít i aktuálně oznámené zakoupení licence na použití Unreal Engine 3 technologie, k níž budou mít přístup všechny interní týmy THQ, aby s její pomocí vytvářely nejenom hry pro konzole, ale i pro PC. V nejbližší budoucnosti sice ve hrách od THQ ani stopu po Unreal Engine 3 technologii nenajdeme, ale třeba za rok už možná ano.