Brzy vyjde třetí díl Game Industry
Pokud vás hry zajímají i z trochu jiného než herního hlediska, asi víte o české knižní trilogii Game Industry, kterou spolu s různými osobnostmi české herní scény připravuje vývojář, žurnalista a producent Jan Jirkovský. Ten nyní oznámil dokončení třetího, závěrečného dílu série.
Game Industry 3 do velkých knihkupectví dorazí 22. listopadu. Za 219 Kč získáte 132 stran formátu B5. Koncepce a styl knihy je stejný jako u předešlých dvou dílů, jde tedy o volný sborník článků na různá témata, což má své výhody i nevýhody. Publikace je určena primárně zájemcům o aktivní herní vývoj, nicméně své si v ní najdou i hráči se zájmem proniknout hlouběji do nitra her.
Mezi jedenácti autory jsou jak pisatelé známí z předchozích dílů, tak tváře nové – například Vladimír Geršl, bývalý hlavní designér slovenského Cauldronu, jenž dnes působí ve studiu Fun 2 Robots. Game Industry 3 oproti předchozím dílům předkládá méně témat z oblasti technologií a programování a více směřuje k herním designérům a indie vývojářům, což sami poznáte z kompletního obsahu, který přikládáme.
Kompletní obsah, témata a autoři:
01) Ondřej Hrabec: Herní styl a jeho tisíc podob
02) Michal Rybka: Sledování vzorů v historii her
03) Jiří Zlatohlávek: Herní mechaniky
04) Jan Jirkovský: Šířka a hloubka v game designu
05) Daniel Vávra: Level design v praxi
06) Martin Koláček: Freemium hry
07) Vladimír Geršl: Vývoj velkých her v krátkém čase
08) Jakub Guman a Martin Vaňo: Transmédia a hraní mimo obrazovku
09) Lubor Kopecký: Název prodává i zabíjí
10) Michal Rybka: Jak evoluce herních periferií ovlivnila herní design?
11) Zuzana Kostičová: Ženy v počítačových hrách