Zpět na článek

Diskuze: Brutal Legend

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

t3n
t3n
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konecne se nekdo nebal dat tyhle hre hodnoceni jaky si podle me zaslouzi (nechapu ty devitky treba od ign etc.)... metal me je ukradenej a z pohledu hrace mi ta hra prisla spis podprumerna, ocenil sem jen par vtipnejch hlasek. Brutal Legend si vic nez 6/10 urcite nezaslouzi, teda pokud clovek neni fanousek metalu, to si pak nakej ten bodik dva asi pricist muze.

SkillJam
SkillJam
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@t3n asi si nepochopil podstatu hry :)

B.Jag
B.Jag
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim si ze 6/10 je malo! Myslim si ze hra je dobre provedena a je prvni sveho druhu. Ja osobne bych dal 8/10.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Presne tohle jsem cekal. Stereotypni rubanice s navic velmi slabou grafikou. Nothing to brag about...

collector124
collector124
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme na grafike nezáleží

risix
risix
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 05:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrál jsem sice jenom demo, ale jestli je to časem to samé bez nějakých vychytávek a vylepšení tak to časem opravdu musí být nuda ......

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 06:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix No ono je to po času hlavně úplně jiné než demo :-)

risix
risix
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 06:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton předpokládám , že jsi to myslel jako zápor hry ...)...

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Zatím ne - hrál jsem to pár hodin tka mě to ještě neomrzelo a nenastal stereotyp.
Ale úvod je prostě rubanice. Pozdjěi už máš RTS prvky, boje ve skupinách apod. Takže to s čásít z demoverze nemá vpodstatě nic spolčenýho. Což není zápor. Jen to pro někoho může bejt překvapení.

SkillJam
SkillJam
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

omfg....občas mi připadá že recenzanti nechápou podstatu své práce......BRUTAL LEGEND 4EVER

spoock
spoock
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SkillJam tak já třeba názor recenzenta respektuju, ale nikdy na ně nedám, pokud vím, že i když je hra špatná, tak se u ni bavím, stejně jako mi někdo může tvrdit, že Uncharted1 je výborná hra a mě ta hra příjde totálně o ničem (tím nechci nikomu brát jeho iluze o této hře)

risix
risix
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock neboj iluze nikomu nevemeš , kvalita mluví sama za sebe ...)...

SkillJam
SkillJam
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock jn..mě prostě přijde že Péťa tam píše všelijak, jen ne objektivně.....zaujatě

GameEs
GameEs
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SkillJam recenze bejvá osobní pohled autora na hru. když to chceš mít objektivní, přečti si víc recenzí.

QuispCZ
QuispCZ
Level 1 Level 1
22. 10. 2009 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SkillJam Já si myslim, že jestli je na světě člověk, který by si přál, aby byl Brutal Legend bez chyby, tak je to právě Sleepless. Přeci jenom je to metalista :o)
A pokuď jde o zaujatost.....no já myslim, že i tvůj příspěvek je psaný zaujatě, stejně jako ten můj a příspěvky všech ostatních. Jinak totiž psát nejde.

collector124
collector124
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dolu nižšie sa píše, že BL je stereotypná. práve som dohral mirrors edge. tá hra je po celú dobu rovnaká. a aké hodnotenie dostala? 7/10. samozrejme recenzoval to niekto iný ale napriek tomu si táto hra zaslúži sedmičku. a brutal legend tiež, možno aj vyššie číslo. obe hry sú originálne a ich koncept nebol nikdy predtým videný. hral som síce len demo, ale bol som z neho nadšený. a recenzie na metacritic svedčia o tom istom. táto hra si zaslúži vyššie hodnotenie. aj keď v minulosti dostali niektoré hry v leveli a na hrej nízke hodnotenie a potom sa predávali po milionoch.

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Niekedy je dovolene stylizacii prevladnut nad pestrou hratelnostou...a toto je ten pripad. Asi :-)

JHfr3ak
JHfr3ak
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 00:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

6/10? Metacritic 84/100 - Takže se ptám hráčů, kteří už hráli: koupit či nekoupit?

Trey
Trey
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak Pokud máš rád metal,tak neni nad čím váhat,ale pokud se ti metal hnusí,tak to vůbec nezkoušej.

SkillJam
SkillJam
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JHfr3ak kup si to za každou cenu protože jestli metal miluješ tak se ti k němu jen vztah utuží, a jestli ho nesnášíš...tak ho začneš milovat :-D

spoock
spoock
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak je to názor Petra Poláčka, dám spíš na většinu než na subjektivní dojem jednoho redaktora
hrál jsem sice jen demo, ale bavil jsem se, až ta hra vyjde za lepší peníz, tak si ji seženu

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 10. 2009 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock Otazka je, pokud ma recenzent pravdu, tak si nehral strategickou cast hry. Ja se bal presne toho co pise, ze kdyz zahraju demo, uz me hra nicim neprekvapi. Pro me zatim adept na lednovej bazar. Pokud ted vyjdou veci ktery maji, tak to vubec nema sanci konkurovat. Zatim si v klidu dojetu Uncharted2 s flashpointem a pak pomalu prejdu na novyho ratcheta. Tohle je vec, ktera kdyz se zapne az v lednu, tak se u ni budu bavit stejne. Nebo spis asi teda nebudu :D

spoock
spoock
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius pravda, já teď čekám až mi sleví Batmana :)

GameEs
GameEs
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tuhle hru dělají cut-scenes. Jasně to mlácení je furt to samý, ale když je to prokládaný těma naprosto skvělejma a vtipnejma cut-scenes, nevzniká stereotyp tak jako u zmiňovanýho Mirror's Edge, kterej mě bohužel přestal bavit dokonce dřív, než sem to dohrál.

Tady bych to viděl tak že 60% zábavy dělají cut-scenes a 40% hratelnost. Protože vtipný sou fakt dost :D.

Kaliamiry
Kaliamiry
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hru sem za dva dny dohrál a ani minutu sem se u hlavní linie nenudil. Side questy jsou sice po chvíli stereotypní, ale hra mi jinak příjde vyvážená. Za mně rozhodně 8/10 (je to na hranici s devítkou :-) ) .

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno. Docela zklamani pac 6/10 je opravdu malo. Uvidim hra by mi mela tenhle tejden prijit tak snad to nebude tak hrozny.

QuispCZ
QuispCZ
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas v podstatě se vším v recenzi. Mě ale o trochu víc dostala stylizace, takže bych se dostal v hodnocení o bodík výš.
Podle mě hře trochu škodí hype v hlavách fanoušků Schafera (člověk čeká kvalitou další Psychonauty a dostane tohle).
A zrušil bych číselné hodnocení, přeci jenom je mnohem důležitější obsah recenze, než nějaké číslo na konci. A z příspěvků dole mi přijde, že polovina lidí koukla na číselné hodnocení a pak hned psala nesouhlasný komentář.

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@QuispCZ Hej, to je dnes in! Necti text, rovnou neco naflakej podle cisla a pokud mozno po dvou hodinach hrani nebo demu. A pokud jsi fakt borec, tak bez hrani!
Je pikantni jak se vsichni ohanej tim, ze protoze metal, tak hra je bezva. Polacek zminuje, ze metal povazuje za jeden z hlavnich plusu, ale ne, to uz si pulka neprecte. Pokud se hratelnost nemeni a je porad na stejnem, tak to nema sanci,, protoze jak se tu predesila, ODST, God of War, Unchart... tam je prubezna zmena, dochazi k vyvoji. Pokud tady je to nejlepsi na zacatku, smula... tesil jsem se na hru, asi pockam na bazarovku, stejne nemam tolik casu.

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek no jenze ona se hratelnost meni...narozdil od ODST ci God of war kde to je furt na stejnym:)

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modryklucina Tak tos asi ODST a GoW nehral chlapce. Zkus to znovu. Ale proc me to prekvapuje, pocitam, ze mas doma sotva tu jednu konzoli...

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modryklucina ne to ty jsi akorat nehral Brutal legend:D
ps3,wii,xbox 360 uz ma RROD....a do dalsiho uz nepujdu, maximalne nejaky ojety na forzu

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modryklucina A taky ho nehodnotim. Jen upozornuju na to, ze tu lidi soudi to, co nehrali, ale vi presne jake to je.
A odpovez, ktere mas tedy konzole, ze ty hry hodnotis?

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modryklucina Takze jsi nehral ani GoW (PS2) ani nove ODST. Tak hlavne, ze hodnotis... dalsi blbecek do rady.

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modryklucina ano ses dalsi blbecek v rade:) ps2 jsem mel stejne jako jsem mel psp ci ds.nebo stary televizni hry 100v1.ale tva otazka znela ktere konzole mas:)

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modryklucina Jasne, najednou jo...bohuzel porad meles blbosti. A co to ODST? Kdypak ti to kleklo, ze tak vis jake to je? Vcera, vid, maly lhari?:)

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modryklucina Jediny kdo tu mele blbosti ses ty..Nadavas tu na ty co HRU NEHRALI A HODNOTI a pritom delas to same..pises tu kravoviny jak je to stejny jak demo a ani nevis ktera packa..Nechapu tve zapojeni se do tehle diskuze stejne jako tvoji neschopnost zformulovat otazku tak aby jsi dostal odpoved jakou ocekavas:) To je jako kdybych se te zeptal tak ktery pecivo mas ted doma a ty mi reknes rohliky. A ja reknu aha a proc tu kritizujes chleba:) Uz nepis , nemas co se Brutal legend tyce cim prispet:)

SkillJam
SkillJam
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek :-D bože

soutezem
soutezem
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@QuispCZ Neznam Schafera a jeho tvorbu, ale nedavno jsem mel tu cest si zahrat Psychonauts a bylo mi lito bratrovych penez. Ta hra mi prisla velmi nudna a trapna, vubec jsem nemohl pochopit, jak to mohlo byt uspesne. Presto jsem vydrzel asi dve tretiny hry, doufal jsem ze se to konecne rozjede, ale vazne se nic nestalo. Mozna uz jsem na takove hry moc stary.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@soutezem Naopak! Spis to vypada, ze jste (si?) na takove hry moc mlady. Psychonauts je sice stylizaci detska hra, obsahem je vsak pro starsi az dospele.

soutezem
soutezem
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 No to by bylo hezky, ale to uz se mi asi nepovede :) Mne uz nesedela ta stylizace a zbytek to nezachranil.
Ted jsem se podival na zbytek jeho portfolia a jeho stare adventury jsem mel moc rad. Takze jsme si se Schaferem kvit :)

gygant
gygant
Level 0 Level 0
20. 10. 2009 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upozorňuji předem, že nemám doma žádnou konzoli, a už vůbec ne Xbox :), ale k recenzi se vyjádřit mohu.

Tak předně, SKVĚLÁ stylizace ve hrách je věc, která si zaslouží větší zohlednění v hodnocení.

Za druhé, metal je věčný, metal je nejlepší, a pokud je soundtrack tak SKVĚLÝ, jak se zdá, i s účastí skutečných legend metalu, je to věc, kterou je potřeba zohlednit více, a to nejen u fanoušků metalu, ale u všech, neboť tomu tak bývá zvykem i u jiných her jiných žánrů, tak proč tady ne. Nemluvě o tom, že metalový fanda by si mohl k hodnocení něco i přičíst, což je věc, u které je jistý úzus v sumáři hodnocení vždy připomínat.

Že je hratelnost plošší a plytší, no vždyť je to konzolovka, nečekejte o hack´n´slash či RTS zázrak, za to by se hře nemělo strhávat až tak moc, u jiných her se tomu tak neděje.

Takže závěrem, hodnocení 6 na mne působí nespravedlivě. Jestli od autora vědomé či ne, nechám na každém, ale to, že nejsem konzolista a už vůbec ne X-boxák, by mohlo pro autora něco znamenat. Hru jsem nehrál, třeba svůj názor přehodnotím, až ji někdy někde uvdiím, nebo uvidím alespoň nějaké záznamy gameplaye, ale moc tomu nevěřím.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 10. 2009 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant takze:

1. co se soundtracku pise, kdyz chces poslouchat hudbu, pustit cedo nebo winamp, hra ma hudbu na dokresleni, pokdu to neni guitar hero

2. ze pises ze konzolovky jsou meneceny hry, to je videt hned na jake urovni by byla pripadna debata s tebou

Co se bodu 2 tyce, ses normalni nezkusenej a neznalej osel co chce jen chytracit.
Nemas konzoli, nehral si hru, NEVIDELS ani dokonce gameplay ale kecas. Takovy lidi miluju.
-----------------
btw. podle tvyho prispevku vezmu jakoukoli nejhorsi hru co vysla, dam ji metalovej soundtrack a reknu ze je metalova. Pak dostane okamzite 10/10 LOL

gygant
gygant
Level 0 Level 0
20. 10. 2009 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Viz reakce na kacafírka, tam je odpvěď i tobě.
A co se týče tvé reakce, ta je povrchní, ne ta moje.
Je mi líto, více se mi na tvůj hádavý výlev nechce reagovat, já jsem chtěl být konstruktivní a mimo hlavní podstatu svého příspěvku trochu pobavit či popíchnout.
Obhajuji tady konzolovou hru, byť nejsem konzolista, to vám nedošlo? Proč se chcete tak hádat? Namáte na kritiku lepší adepty? Piráty, nenávistné flamery, ty kteří tady spamují schránky, nadávají do p**í, hodnotí čísleně hru nulami jen pro srandu a tak dále?
Jestli ti tak vadí můj příspěvek, tak víš co? Dobře ti tak!

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 10. 2009 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Ani nevim jestli mi tvuj prispevek vadi, pises o konstruktivite, ale sam pises, zes hru nehral, a ani nevidel gameplay. to v dobe youtube povazuji za naprostou ignoranci. Napsat nazor o tom ze je sice vubec netusis jak to je, ale ze to je urcite uplne jinak :D
Magor bude pro me vzdycky duvod na reakci.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
20. 10. 2009 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Já jsem ti nenadával. Teď už jsi úplně mimo, logiku nechápeš, diskutovat neumíš nebo nechceš. Tak nic, pivo bych si s tebou asi nedal, pokecat bychom spolu nemohli. Běž se hádat s někým jiným.

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant "Že je hratelnost plošší a plytší, no vždyť je to konzolovka" tim si to vysperkoval. Je dobre, ze opakujes, jak nemas nejmensi poněti o konzolich, ale je to zbytecne, vidim to i bez toho.
Ono to treba vypada hezky, ale sest hodin stale stejneho prubehu nuda uz musi byt.
A ano, mam rad metal a mam rad i Blacka, ale oboje si muzu pustit i jinde. Tady jde o to, ze tvurci zapomneli k temhle dvema ingrediencim pridat vic jak hodinu stavy.

Vzdyt tu meles hovadiny. "Hru jsem nehral" a pak "hodnoceni 6 mi prijde nespravedlive". Proc? Protoze mas rad metal? Vis o ni totiz kulove. Ja si aspon dal demo a stalo se asi to, ceho jsem se bal. Ze po demu uz nebude nic noveho.

Ale hodnot zase neco cos nehral, pobavim se. U tech deti tady by me to neprekvapilo, u nekoho kdo se stylizuje jako dospely je to vtipne.

btw, sest je porad nadprumerna hra.

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek ses mimo misu:) demo je asi tak 20% tooho o cem ta hra je:)spis kdo si myslel ze hra bude jako demo, linearni rubacka s linearnima vsuvkama jizdy bude asi hodne zklama:D tak tu ¨prestan psat nesmysly .
jinak nahore pises ze to nekteri nehrali a vis presne jake to je:)¨ale proboha co tu delas ty:D uplne to same.....vis presne jake to je ani jsi to nehral..bohuzel vis prd

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modryklucina Jenze ja nerikam jaka ta hra je, maly lhari co hral ODST i GoW. Ja rikam jake bylo demo a ze recenze rika to, ceho jsem se bal.
Ty tu hodnotis hry, ktere jsi nehral, Gygant taktez. Nejsi schopny ani porozumet psanemu textu, jen si vymyslis.
Takze jeste pro primitivky jako ty - BL jsem nehral. A proto ji nehodnotim. Jen rikam, ze recenze popisuje to, co uz demo naznacovalo. Velka cast tady hru taky nehrala, ale vi, jak skvela je. A pak jsou mistri jako ty co nehrali jine hry a vi jake jsou.

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modryklucina Ses taky chytrak co...ja mam v Brutalu nahrato pres 20hodin:) God of war jsem projel nespocetnekrat a ODST jednou...:) tak zavri pusinku a jdi si hrat na pisecek....

gygant
gygant
Level 0 Level 0
20. 10. 2009 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kacafirek Chytrolíne, jasně jsem uvedl, co hodnotím a důvody, proč to dělám; to by mělo stačit, a že mne za ně kritizuješ, mi tudíž připadá zbytečné, já jsem si těch podmínek, za kterých jsem názor psal, vědom.

Jsme na hrej, kde se to hemží spory mezi zastánci platforem. Myslím si, že si narážky v mém příspěvku dokáže rozumný čtenář odfiltrovat a na to podstatné si udělat obrázek či reagovat.

Že nemám nejmenší ponětí o konzolích, to jsem nepsal, nevím, kde jsi k tomu přišel a díky za to, co píšeš o mé stylizaci, jako že jsem dospělý. To se mi líbí, bál jsem se, že mne tady někteří berou tak, že se stylizuji už jako důchodce (starobní).

6 je sice nadprůměrná hra, ale je fakt, že šestky tady sbírají i hodně chabé hry, do jejichž společenství se mi Brutal Legened nějak nehodí.
To, že na metacritic je hodnocení o dvě desítky procent výš, také o něčem svědčí.

Nehodnotím tu přece ani tak hru, jako její popsané vlastnosti a jejich roli v závěrečném hodnocení hry od autora recenze. Recenzi snad hodnotit můžu, byť jsem hru nehrál.

Tak co tam ještě máš dále?

PICEKcz
PICEKcz
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesouhlasim s recenzi... Hra je to vyborna a hodne srandovni:-) 6/10 je ulet!!

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mainstreamovy 100X recyklovany sr*cky se tu hodnoti 10/10.A kdyz se jednou objevi originalni, vtipna, a zabavna hra, ktera si nehraje na prodejni trhak roku, odsoudi se jako prumer?

busines
busines
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos To sis jeste nezvykl? :)

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines On myslel Uncharted 2...

busines
busines
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop ...nebo GeoW 1,2, Halo 3,ODST.

collector124
collector124
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop odst malo nízke hodnotenie. šak tu ľudia zapísali aspoň 5 strán nadávaním recenzentovi. a ani si to nezaslúžil. odst je u mňa sklamanie roka

Kacafirek
Kacafirek
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos A co kdyz neni originalni vtipna a zabavna?
Demo mi prislo slusne, ale bal jsem se, ze se neobjevi nic jineho a ono fakt asi ne. Ja nevim, kams to doted dohral?

To sem se tu zas rozepsal, alou pracovat.

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 05:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Polacek je evidentne prezraty hrami, mal by si dat pauzu ;)

OG-Gringo
OG-Gringo
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda!!Na tuhle hru jsem se docela těšil!Kdy by soudruzi mohli udělat chybu??
TAk další hra co mi zbývá je MAFIA 2 snad ta dopadne lip!

Trey
Trey
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OG-Gringo A tohle hodnocení jenom na Hrej a napsal to Petr Poláček což neznamená jednotnej názor redakce,všude jinde to zbírá vysoká hodnocení.Docela mě zajímá jestli si o Brutal Legend něco řeknou v pátečním Hpodu.

_Thorus_
_Thorus_
Level 1 Level 1
21. 10. 2009 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OG-Gringo Aha, takže ty odsoudíš do háje hru jen na základě jedné recenze? To nemáš nějaký svůj názor? :-D

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodne doporucuji, pokud nejsi metal hater tak ber. Soundtrack je jen tresnicka na dortu skvely hry. Svet ktery zde Schafer stvoril nema obdoby. Pribeh taky zmaknul na jednicku a celkove to uzasne vsechno funguje RTS,Guitar hero, Hack and slash, Zavody,Adventura.. . spise doporucuji recenzi na EG. cz... za me 91%
vadil mi jen nedostatek bossu a nevyvazene vedlejsi ukoly, nektery je tam jednou jiny 15krat dokola.
Proste dalsi Schaferuv masterpiece.

reikoma
reikoma
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už to mám doma rozehrané. Koupil jsem si verzi na X360 a kromě trošku slabší grafiky mě to zatraceně baví. Je teda fakt, že metal je muzika mému srdci nejbližší, tak je to možná ovlivněno tím. Ovšem pokud mám říct, zda si to má někdo koupit, říkám KUPTE ~~! Vyprdněte se na Petrovu recenzi a běžte do obchodu a dejte Schafferovi vaše prachy - bude to stát za to ~~! Můj názor 8/10..... Metal RuLeZ !

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
20. 10. 2009 06:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smutne...

Reklama
Reklama