Browserové MMO Star Trek nevyjde
Provozovat úspěšně nějaký masivní multiplayer je dnes nesmírně obtížné. A vyrobit jej? To je rovnou sázka do loterie. Nezáleží totiž na věhlasu vašeho studia ani renomé značky, kterou eventuelně chcete zpracovávat. Prostě se vám může stát, že neseženete distributora.
A přesně to se stalo nadějnému projektu Star Trek: Infinite Space. Končí kvůli nezájmu publisherů. V době, kdy renomované Star Wars: The Old Republic musí přejít na free-to-play model, aby se uživilo, nechce nikdo nové vesmírné dobrodružství z webového prohlížeče převzít a provozovat. Práce studia Gameforge tak zůstala napospas trezoru.
Autoři browserového Star Treku sháněli distributora přibližně od loňského podzimu. "Bohužel naše snaha vyšla na prázdno. S těžkým srdcem jsme se tedy rozhodli projekt opustit. Občas se prostě stává, že dobrý koncept není realizován tak, jak se původně předpokládalo," konstatuje Gameforge ve svém prohlášení fanouškům.
Star Trek: Infinite Space byl ohlášen v roce 2010 a měl se odehrávat ve světě Deep Space 9.