Zpět na článek

Diskuze: BioWare: Lidé si hrdinu chtějí tvořit sami

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Jasně a taky za to může EU a Havel. Nepropuká u tebe paranoia? Napíšu super amík a ty hned přitáhneš těžkej kalibr a to novinky.cz :D

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: No, buďme upřímní. Být vypracovaný, mít dobře vypadající tvář a u někoho i starat se o sebe není úplně samozřejmost. Prostě Shepard je takový ten hrdinský prototyp, což by asi nevadilo, vždyť vlastně je hrdina. Jenom si myslím, že méně prvoplánového tvrďáctví a mohl by mít na oplátku více charisma. To by se mi líbilo a proto sem si vytvořil vlastní postavu kde jsem to zkusil takhle udělat.

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
25. 6. 2016 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: No já třeba vím, za koho jsem hrál ve Falloutu... sám za sebe. :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 6. 2016 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Nevyužitý potenciál? Vždyť tady mluvíme o RPGčku. Role. Playing. Game. Tak široké možnosti roleplayingu, které Fallout nabízí jsou dosažitelné pouze s postavou, která nemá předem danou povahu, vzhled není tak důležitý a může být předdefinovaný, ale povaha prostě ne, ta musí být na hráči.

Všechny tyhle kecy o "nevyužitém potenciálu" a srovnávání nějaké kvality předem napsaných postav s postavami, které jsou herní ztělesnění hráče jsou totální nesmysly. Můžeš preferovat předvytvořené postavy, ale nesnaž mi tady tvrdit, že jsou lepší. Protože nejsou, mají úplně odlišnou funkci.

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
25. 6. 2016 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@denisjanik: Máš radši Oblivion než Skyrim protože se můžeš líp ztotožnit s hlavní postavou? Cože!?

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
25. 6. 2016 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: To bych nečekal.Hrál jsem všechny Fallouty kromě Tactics,ale hlavní postava mi nikdy nepřišla dobrá.Samozřejmě jsou i výjimky jako Mass Efect trilogie nebo třeba ten KotOR 2.I tak mi Solid Snake nebo Lara Croft přijdou mnohem lepší než Vault Guy.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
25. 6. 2016 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně se vždycky spokojím s "vyber si ze tří obličejů jeden".

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
25. 6. 2016 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já teda hry, kde si vytváříš postavu, nehraju kvůli příběhu.

denisjanik@seznam.cz
denisjanik@seznam.cz
Level 1 Level 1
25. 6. 2016 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak asi nejsem khoooool a "in" a trendy a moderní...protože mně je úplně jedno jak hrdina vypadá, (v opaku si jdu zahrát The Sims) a právěže je pro mě důležitější, abych se mohl s hrdinou ztotožnit. Proto mám třeba radši Oblivion než Skyrim, Gothic 1,2,3 než Gothic 4. Fallout 3 než Vegas. atd. atd. nezajímavý hrdina, nezajímavá hra.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Blbost, i ve hrách kde si tvoříš postavu může mít vývojáři danou část osobnosti a minulost s kterou se pracuje v dialozích. V BG jsi Child of Bhaal, v Kotoru 2 jsi Exile apod. Troufnu si tvrdit, že dialogy ve Fallout New Vegas, Fallout 2, nebo Kotor 2 klidně trumfnou většinu těch tvých "příběhových" her...

@rappix: Nejsi podivín, to je zamýšlený efekt tvorby postavy. Proto je to v RPG tak důležité. Když je předem daná postava, která člověku nesedne, tak je to hrozně na pytel.

@Strejda Phil: No vidíš a moje nejsilnější herní zážitky jsou z her, kde jsem si postavu vytvořil (Fallout: NV, Kotor 2), nebo byla "blank slate" (Persona 3 a 4).

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Tohle dotáhli k "dokonalosti" v UFO: Aftermath. Když jsi vojákům nandal brnění zakrývající obličej, tak tak byli vidět nejen v terénu a v inventáři, ale i jako obličeje na hlavním panelu :-)

U příběhových her je dobrá předdefinovaná postava mnohem lepší. Dá se s ní pracovat v dialozích a má osobnost (příklady uvedl @Strejda Phil). U her v otevřeném světě je ale tvorba postav důležitá. Nedovedu si představit Fallout nebo TES s předdefinovanou postavou. Příběh tím utrpí, dialogy nemají šťávu, ale to v těchto hrách stejně není tak důležité jako svoboda dělat si, co chceš. Takže je otázka, jak chtějí nový Mass Effect stavět. Fallout style to asi bude těžko.

Tombaniero
Tombaniero
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky si u Mass Effectu a vlastně i her obecně (pokud je možnost) vybírám defaultně vytvořenou postavu. U ME jsem se jednou pokusil vytvořit vzhled podle sebe, nedopadlo to dobře. Krom toho, že se nedokážu vytvořit jinak než se vzhledem retarda (nebo jako retard vypadám), nastaly také různé kolize částí obličeje, jak už bylo popsáno níže. Defaultní BroShep vypadá v pohodě, celkem ikonický vzhled, není problém uvěřit, že člověk, který zachraňuje galaxii by mohl vypadat nějak takhle. Na druhou stranu FemShep, tak jak jí vytvořili vývojáři, na mě teda působila dost nesympatickým dojmem.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
24. 6. 2016 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A taky se můžou stát věci který ani nechcete, já si v ME3 vytvořil ksicht postavy a byla to pohoda líbil se mi charismatickej až na půdu prostě všechno a pak sem zjistil že ikdyž takhle ze předu vypadá dobře tak při některejch záběrech se mu tvář chová divně nejsou mu vidět oči tváře má moc propadlý a to sem se snažil vytvořit hezkou postavu, tak sem radši dal default sheparda a bylo to

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent V: Aby nedošlo k nedorozumění, můj předchozí komentář měl znamenat: "To nevím, netuším jak podle tebe vypadá "super amík". Podle mě Shepard vypadá podobně jako skoro každý dobře vypadající běloch (myšleno běloch, který je vypracovaný, stará se o sebe a má dobře vypadající tvář)."

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent V: To nevím, netuším jak podle tebe vypadá "super amík". Podle mě vypadá podobně jako skoro každý dobře vypadající běloch.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 06:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent V: Super amík, který má obličej i postavu udělanou podle nizozemského modela :D

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
25. 6. 2016 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Vždyť Shepard vypadal tak nějak tuctově, prostě klasickej super amík. Mě teda napadlo hrát za někoho jinýho.

Jirry
Jirry
Level 1 Level 1
25. 6. 2016 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když hraju rpg hru, snažím se o to aby to pro mě byl individuální zážitek. Hledám si vlastní cestu jak hru hrát, nechci hrou projet po předem vyznačené koleji.

Vlastní postava mi dává pocit jedinečnosti, zesiluje to emoce které k té postavě cítím, je pro mě snažší si tu postavu oblíbit protože pochází z mojí hlavy a já jí mám rád i se všemi drobnými nedostatky které při tvorbě přehlídnu.

Na druhou stranu přednastavenýho sheparda si po letech pamatuji lépe než moji postavu ale toje jasný vzhledem k tomu jak byl propagovanej a stále občas připomínaný.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
25. 6. 2016 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: to je ono celá tahle diskuze je o tom jestli je lepší vlastní postava nebo předem udělaná a pokud je postava ve hře zaměnitelná pokud je ti jedno jestli hraješ za toho nebo tamtoho tak je to podle mě nevyužitej potenciál, neříkám že nemůžeš mít silnej herní zážitek při hraní falloutu ale pokud je ti vcelku jedno jestli přitom hraješ za chlapa nebo třeba kozu tak je prostě hlavní postava učelová a nevyužitá.

stitch123
stitch123
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
25. 6. 2016 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem pro defaultního hrdinu. Když jsem viděl na Youtube videa s custom Šeprdama a Šeprdkama, tak všichni vypadali hrozně uměle. Navíc mi přišlo, že jejich hlas se taky nejvíc hodí k přednastavenýmu vzhledu.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si svoje hrdiny už dávno nevytvářim, většinou ty systémy upravování obličeje a podobně nefungujou dobře a výsledek je většinou ňákej příšernej mutant (hlavně ve hrách od Bethesdy), takže už často ve hrách používam základního předdefinovanýho hrdinu, kterej je většinou mnohem hezčí, než to co sám dokážu vytvořit. Maximálně tak upravim barvu vlasů, odstín kůže, účes a vousy a ňáký detajly.
Třeba i v tom Falloutu 4 používam ten základní xicht a na youtubu vidim že nejsem jedinej, připadá mi to už jako hroznej opruz když si mam ve skoro každý hře furt vyrábět ňáký držky. :-D

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: souhlas. Tommy Angelo a Geralt suverénně vedou. Podle mě se se vlastní postavy hodí do multiplayerových her nebo do diablovek. Ale souhlasím i s tím názorem, že pokud člověku nesedne předefinovaná osobnost tak i přes kvality hry je těžké se s ní ztotožnit.

SUBGAMER
SUBGAMER
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějaká ta kustomizace není na škodu, ale přílišná otevřenost vytváří chladné a neosobní charaktery, viz Dragon Age Inquisition.

Reedee
Reedee
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím říct, že s tímhle tedy nesouhlasím, hře tedy rozhodně více pomůže nějaký charismatický hrdina se kterým se třeba mohu trochu ztotožnit.

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Možná by si měl častěji vycházet na ulici.

Reklama
Reklama