Bioware hovoří o grafice Dragon Age II
O druhém dílu RPG série Dragon Age jsme u nás již mnohokrát mluvili, dosud se ale spíše řešil samotný obsah hry. Studio Bioware ale vložilo velké úsilí také do technologických úprav, které rozebralo v aktuálním příspěvku na svém blogu. "Technologie byla během přechodu od Origins pro Dragon Age II jedním z nejdůležitějších bodů pro náš programátorský tým," napsal Andreas Papathanasis z Bioware. "Poté, co nám náš umělecký tým prezentoval své vize, jsme strávili hodně času vylepšováním technologií, který by posunuly vzhled hry dál."
Hlavní vylepšení enginu spočívají v osvětlení, venkovních lokacích a v postavách. Právě osvětlení považují tvůrci za klíčové. Realistické chování světla by mělo vyniknout například v jeskyních. Světlo se bude odrážet i na postavách, které zanechají reálnější stíny. Zaujmout by měly také exteriéry. Oživí je mlha a propracované ztvárnění vody. Engine Lycium (vylepšená verze Eclipse z prvního dílu) vývojářům umožnil jednodušeji vybudovat krajinu, která tak bude nápaditější.
"Celkově cítíme, že technologické změny umožnily našim tvůrcům připravit čistější, krásnější, sladěnější a častěji vizuálně ohromující prostředí," uzavřel Papathanasis. Zda má pravdu, budete moci zjistit už příští úterý, kdy vychází demo. Finální verze Dragon Age II dorazí 11. března.