BioShock 2 s multiplayerem a opět v Rapture
Opravdu se nedalo očekávat, že informace o BioShock 2 z posledního čísla magazínu Game Informer zůstanou delší dobu vetknuté pouze do papírových stránek a nerozšíří se na internet. Zvlášť, když se jedná o hru pro veřejnost tak očekávanou a zajímavou. Proto se bez váhání do výčtu prozatím potvrzeného infa z GI rovnou pustíme.
Přestože se nejdříve hovořilo o tom, že BioShock 2 bude Big Daddy free, čili bez těchto roztomilých hromotluků, pravda je, stejně jako punk, někde jinde, protože ve skutečnosti budete za Big Daddyho hrát a používat všechny propriety, kterými se oskafandrovaní mužíci v prvním díle oháněli. V prvé řadě jsou to tedy vrtáky, které ve výčtu zbraní doplní jiné vylepšovatelné zbraně tradiční podoby a samozřejmě plasmidy.
Ty se budou vyznačovat jednou opravdu pěknou novinkou - kombinovatelností účinku. Spojením větrného a ohínkového plasmidu vznikne větrná past v podobě zvířeného ohně. Plasmidy samozřejmě nebudou úplně stejné jako v prvním díle. Přibudou nové kousky a ty stávající bude možné rozvíjet k uspokojujícím novým účinkům.
Boj bude probíhat proti ostatním Big Daddyům, splicerům a dalším známým potvorám z Rapture, kteří budou doprovázeni Little sestrami. A hráč je bude moci buď vytěžit, nebo adoptovat. A taková adoptovaná sestřička vám bude pomáhat, těžit ze zabitých nepřátel ADAM a možná i fandit, když na ně budete hodní. Zbraně a plasmidy bude možné používat zároveň, chybět nebudou ani automatické střílny, které bude možné opravovat, aby vydržely déle.
Jak už vyplývá z výše uvedeného, bude se BioShock 2 odehrávat opět v Rapture. Podvodní město se samozřejmě po událostech z prvního dílu změnilo, takže čekejte nové lokace a bojovat se bude i na mořském dně mimo město, přímo v čisté voděnce.
Úhlavním nepřítelem hráče je Big Sister, podivná vyrostlá sestřička, která hráče loví a boj s ní bude evidentně probíhat několikrát za hru. Big Sister má být zatraceně rychlá a k dispozici prý bude mít obzvláště vypečené speciální schopností včetně telekineze a možnosti používat předměty jako štíty. Příchod Big Sister bude hráči signalizovat jeho doprovodná Little Sister, a to zpěvem.
Příběhově se bude BioShock 2 odehrávat 10 let po prvním díle a krom jiného se hráč dozví, jak, proč a kde se ADAM těží a zpracovává.
BioShock 2 nabídne též podporu multiplayeru, bohužel ani v GI se prý nepíše, jakou bude mít multihra podobu. První díl tento prvek postrádal, protože byl příběhově orientován.