Battlefield nesoupeří s Medal of Honor
Leckomu se možná může zdát, že Electronic Arts hodně riskují tím, že se v jednom roce rozhodli vydat dvě velké střílečky, navíc zasazené do podobných časových reálií. To ovšem velmi ostře popírá Sean Decker z EA v rozhovoru pro server IncGamers. Podle něj je na trhu dostatek místa pro obě hry, neboť se je jejich autoři snaží koncipovat velmi odlišně.
"Pracoval jsem na obou těchto sériích a musím říci, že oba dva týmy mají úplně jiný přístup ke střílečkám z první osoby. Rozdíl je hlavně v přístupu a tempu hry. Medal of Honor je více...skoro jako když se díváte na CNN. Je hodně o autentičnosti a reálném prostředí, v němž se odehrávají bitvy. Zato série Battlefield a speciálně podsérie Bad Company se nikdy nebrala moc vážně, navíc je vystavěna kolem zcela fiktivního světa a při samotných soubojích se snaží jít až na hranu filmového zobrazení a stylizace."
Decker zároveň potvrdil, že s oběma sériemi se počítá i do budoucna a EA na ně bude hodně sázet, až bude na konci roku počítat penízky. ""Podívejte se na jiné firmy, které mají venku dvě a více FPS sérií. Myslím, že se jim docela daří je odlišovat a myslím, že u našich her to nebude jiné."