Zpět na článek

Diskuze: Battlefield 5 se údajně vrátí do minulosti

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že největší potenciál pro akční hru tohoto typu má druhá světová a Vietnam. První světová a starší (občanská válka apod.) měly omezenější variabilitu zbraní a trochu odlišný způsob boje. Modernější konfikty už nejsou moc známé a "přitažlivé" (byla vůbec nějaká hra z Korejské války?). Blízký východ už ve hrách byl, ale tam moc přitažlivost nevidím - převážně pouštní krajina :)

tomaskofi
tomaskofi
Level 1 Level 1
27. 2. 2016 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kerio: Poslední díl Warfighter jsem dostal zadarmo a i přesto to bylo předražený. Hrozná hra a moc nevěřim to, že by se to mohlo vrátit. Doba mise vylodění v normandii se už asi nevrátí.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
27. 2. 2016 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomaskofi: Nejlákavější a proto nejprofláklejší ;-) Proti druhé světové v zásadě nic nemám, ale rád bych viděl nějakou obměnu než jen modernu, sci-fi a druhou světovou. Svého času působil jako skvělé osvěžení Vietcong. Novou vlnu to nenastartovalo, ale to snad ani nikdo nechtěl. Stejně jako to nechci ani já ohledně první světové. Jen bych rád, kdyby to vybředlo ze stereotypu. Far Cry Primal je další docela dobrou ukázkou, že se to dá, i když samozřejmě není realistický, ale to od Far Cry série nikdo nečeká.

tomaskofi
tomaskofi
Level 1 Level 1
27. 2. 2016 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: souhlasim. všude se dají najít zajímavé náměty. třeba i u občanské války nebo o války za nezávislost. ale druhá světová je prostě nejlákavější. ty místa jsou díky filmům, seriálu, knihám známější a je tam mnohem více možností, co se týká strategie boje, tanků, letadel atd atd. já si nemyslim, že by zasazení do první světové bylo tak lákavé, aby to mělo požadovaný úspěch a nastartovalo to novou vlnu aaa titulů z daného období. mě ty moderní konflikty opravdu nebaví a cod pro mě skončilo druhým dílem, bohužel.

kokodas
kokodas
Level 1 Level 1
26. 2. 2016 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě by to byl geniální tah od EA, dlouhou dobu mezi AAA tituly vychází jen střílečky z moderní doby a kdyby vydali hru z 2. světový, tak já bych do toho určitě šel

tomaskofi
tomaskofi
Level 1 Level 1
26. 2. 2016 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První světová je podle mě špatný nápad. Zbraně, bojiště, atmosféra atd nejsou lákavé. Ale s pořádnou next gen akci z druhé světové (a evropské bojiště) by měli obrovský úspěch, aspoň podle mě. Na tohle musí čekat obrovský množství lidí. Nechce se mi věřit, že by to mělo menší úspěch než zasazení do budoucnosti(pro mě absolutně nezajímavé a bez atmosféry), spíše naopak.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
26. 2. 2016 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím, druhé bych ještě tak nějak dokázal uvěřit, ale první už mi zní dost nepravděpodobně.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
27. 2. 2016 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mi třeba Battlefield : Vietnam přišel super, ačkoliv jsem ho po netu nehrál, ale jenom singl proti botům (v té době jsme neměli internet:)). Ale líbilo se mi to atmosférou, druhou světovou už nemusím, ta je ohraná a odřená přes všechny možné žánry až to hezké není. Po x té se vyloďovat kdesi na pláži, snažit se zvrátit Market Garden, spěchat na pomoc k el alameinu apod. už nechci :) Raději scifi nebo vietnam, nebo modernu, nebo já nevím, afghánistán :)

romando
romando
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
27. 2. 2016 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kerio: Po tom, ako otrasne dopadol Warfighter, už séria MoH nevystrčila uši z nory...

tomaskofi
tomaskofi
Level 1 Level 1
27. 2. 2016 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: chápu a naprosto souhlasim. Ale na druhou stranu pořádná akce z druhé světové tu nebyla jak dlouho? to už je hrozně moc let a v next gen provedení by to mohlo být něco úplně jiného a rád bych tam viděl nové prvky (ne tupý koridor). Pro mě by bylo ideální, kdyby měla velký úspěch AAA hra z druhé světové a to pak dalo příležitost menším projektům jako první světová, americké války v období před 20. století, vietnam atd. A nejraději bych byl kdyby to přineslo opravdu nějaký posun. FC primal jsem nehrál, ale z toho co jsem viděl tak je to potřetí to samé (uznávám super prostředí a dost věcí se mi taky líbí) a žádná zásadnější novinka.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
27. 2. 2016 06:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomaskofi: Zajímavá bojiště by se dala najít i v první světové. Třeba celá italská fronta, o které se obvykle moc nemluví, nabízí celou řadu námětů na skvělé mise i dojemné příběhy. Se zbraněmi to sice tak slavné není, ale když se člověk smíří s tím, že ruční zbraň nestřílí dávkami, tak to není až tak zlé. Správná herní mechanika by z toho mohla vykouzlit parádní zábavu.

MyBullet
MyBullet
Level 1 Level 1
27. 2. 2016 03:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě by mohli vydat na Windows ten slíbený Battlefield 1943, ne?

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
26. 2. 2016 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to by zkusili asi k 100 letymu vyroci a ne ted, to by byla skoda si to nechat tak tesne ujit kvuli policejni mexicke akci ;)

dostalkrystof@post.cz
dostalkrystof@post.cz
Level 1 Level 1
26. 2. 2016 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se divim že už se k němu nevrátily dávno. Sice se ta budoucnost prodává ale půlka herního světa Battlefield nehraje a ta druhá křičí že chce 1. nebo 2. Světovou. Pro mě je u hry atmosféra hodně důležitá a tu mají právě díly z těchto období takže jako člověk co hrál naposledy Battlefield 3 a to jen díky tomu že jsem ho upirátil bych si takovýto díl klidně koupil.

Kerio
Kerio
Level 1 Level 1
27. 2. 2016 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted me tak napada, kam se vlastne ztratil Medal of Honor? Aspon ten by se mohl vratit s tematikou 2 svetove...

just.ShlukY.
just.ShlukY.
Level 1 Level 1
27. 2. 2016 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bylo by to super.. Modernich strilecek ne-li z budoucnosti je uz az az a nejsou zrovna povedene. naopak nektere az moc prehnane takze tohle bych rad uvital .. take jsem skoncil u COD 2 (bohuzel). Takze za me urcite ANO !!!

WhiteCrow
WhiteCrow
Level 1 Level 1
26. 2. 2016 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nic jiného, než Bad Company 3 neberu...

Blábol
Blábol
Level 1 Level 1
26. 2. 2016 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako, nějaký návrat do minulosti je, ale podle mě velmi pravděpodobný, ten zájem o nějakou hru s propracovanou balistikou a pěknými efekty (grafikou) v kabátku minulosti - za to jim lidi utrhají ruce EA... Protože ano, je tu batalion ... ta nová hra, ale víme jak to chodí s těmito EA Access hrami/ kickstarter, těm trvá vždycky strašnou dobu než se někam dohrabou...

Reklama
Reklama