Zpět na článek

Diskuze: Battleborn

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
20. 5. 2016 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elastická_Havraní_Kloaka: Snad to teda aspoň já chápu dobře, když ostatní zde (podle tebe) nikoliv:

100bodová stupnice (procenta) je podle tebe zbytečně detailní (schopna podchytit neexistující rozdíly mezi hrami), 10bodová ideální a 5bodová už zase moc málo detailní (neshopna dostatečně hry rozlišit).
Jenže tohle je subjektivní názor. Pro někoho jiného je třeba ta ideální hranice jinde, třeba u 20 bodů. Nebo u 7. Nebo u 5. Nebo klidně binární (dobrá hra - špatná hra). Pro někoho jiného je třeba jakékoliv číselné hodnocení zbytečné a neschopné zachytit to podstatné.
Sám píšeš, že mezi 91 % a 95 % je velmi obtížně rozlišitelný rozdíl. A mezi 7/10 a 8/10 je ten rozdíl rozlišitelný už dobře? Já v tom nijak silný rozdíl a význam nevidím. 7/10 bude asi naprůměrná hra, ale nikoliv super a už vůbec ne dokonalá. 8/10 ale vnímám hodně podobně a jediný rozdíl je v tom, že je jaksi asi zřejmě trochu lepší než 7/10... Takže vlastně podobně jako 91 % vs 95 %, ne?
Nebo 1/10 versus 2/10. Oba viditelně propadáky. Ale jak to uchopit hlouběji? Úplný propadák a téměř úplný propadák? Je to dost silné rozlišení?
Prostě číselné hodnocení je problematické už z principu, nejlépe hodnocení hry podchytí textové vyjádření všech faktů (pro a proti). Čím detailnější číselná stupnice, tím komplikovanější "fyzické" vyjádření jednotlivých stupňů. V Hrej.cz se rozhodli, že i 10 je moc a zvolili 5bodovou stupnici. A úplně zrušit číselné hodnocení si netroufli jen proto, že by zbytečně vypadli z různých agregátorů (a navíc někteří čtenáři to ze setrvačnosti vyžadují - zřejmě aby se pak mohli v diskuzi nad tím číslem lépe hádat).

prso
prso
Level 1 Level 1
19. 5. 2016 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elastická_Havraní_Kloaka: Tady neni nic k nepochopení. Že bys rád desetibodobou stupnici, znamená, že jseš na to zvyklej, ne, že je to víc vypovídající. Číslo na konci recenze má ilustrovat to, co je v textu. Řídit se jen podle čísla je blbost.
Problém je, že od absolutního hodnocení zřejmě čekáš ňákej zázrak, hra může mít 5/5 i chyby, záleží jen na recenzentovi, jakou jim přikládá váhu, což se právě dočteš v recenzi.
A ta věta o tom, že nemaj koule, je úplně zcestná. Jednak se nevztahuje k diskuzi a jednak jsou tady hry hodnoceny všema známkama ze stupnice (v některejch tragickejch případech i mimo ni).

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
19. 5. 2016 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elastická_Havraní_Kloaka: A problem pětibodové stupnice je, že přesně nereflektuje desetibodovou. Got it.

No a vidíš to, tady mají redaktoři koule na to, aby hře udělili 2/5, nebo dokonce 1/5.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
19. 5. 2016 06:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elastická_Havraní_Kloaka: To není žádný problém, čím jemnější stupnice, tím víc k ničemu je. Nejlepší to mají na Kotaku, hry dostávají Ano nebo Ne a vysvětlené je to v textu. Pětibodová je krok správným směrem. Pokud ti hodnocení přijde zavádějící, tak doporučuju tu recenzi přečíst a nečumět jenom na konečné číslo...

Jinak pětibodová stupnice s půlbody je to samé jako desetibodová, takže by přechod z desítkové jaksi neměl žádný smysl...

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
16. 5. 2016 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elastická_Havraní_Kloaka: Jasně a 7/10 opačným procesem (krácením zlomků) upravíš na 5bodovou stupnici jak?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 5. 2016 06:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ceto: Ano, rozdílní recenzenti mají rozdílné názory, kdo by to byl řekl?

BTW, 4/5 na hrej není to samé jako 8/10.

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
13. 5. 2016 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ceto: Ahoj, prepocitavani dvou uplne jinych hodnoticich stupnic jen proto, aby se potvrdil tvuj nazor na nejakou hru, je hloupost.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
12. 5. 2016 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deff: Taky jsem měl celý život pouze Nvidie a jednou AMD kartu a nikdy víc.
Nainstalování ovladačů přímo na AMD kartu nejnovější verze a okamžitě blackscreen a za tím hláška ovladač grafické karty byl obnoven a šup modrá smrt.... v nouzáku jsem to musel spustit a vrátit zpátky stáré :D.
Jedu zpátky na Nvidia a no problémo.

deff
deff
Level 1 Level 1
11. 5. 2016 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Asi to tak udělám :) Protože mám nervy jenom jedny :D

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
11. 5. 2016 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fortrens: Co je na tom špatného?Řekni 2 věci.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
11. 5. 2016 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deff: To může být i chyba na straně AMD, s jejich drivery často potřebuješ silnější CPU, než bys potřeboval s NVIDIA kartou. Je to škoda, hardwarově mají některé karty silnější, než NVIDIA ekvivalent a za méně, ale v herním výkonu se to tak často neprojevuje.

deff
deff
Level 1 Level 1
10. 5. 2016 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ceto: opět kvalitní názor, děkujeme .....

Renee
Renee
Level 1 Level 1
10. 5. 2016 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojta Dřevíkovský: OK, dík, to u mě hodnotu hry trochu snižuje, nebudu pro guest účty platit plusko. :D -nicméně takoví Helldivers kteří PS+ taky vyžadují, se nechají hrát v pohodě, když jsem host já (s pluskem)- proto jsem se ptal.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 5. 2016 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elastická_Havraní_Kloaka: "Můj názor je nezpochybnitelná logika."
Tak řeknu rovnou, že nejsi schopný diskuze :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
11. 5. 2016 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Stačí jedna, není to Overwatch :D

deff
deff
Level 1 Level 1
11. 5. 2016 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77: Já taky moba hry nemusím, ale tohle mě fakt chytlo :) Jen mě mrzí zmršená optimaliace na Amd kartách :/ některé mapy jsou prostě nehratelné ....

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 5. 2016 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chrisjurco: Co brání progamerům vybrat pár map a na těch pařit pořád dokola? Pro ostatní hráče je víc map lepší. Navíc třeba v Quakovi, nebo v CSku se taky hraje na více mapách, ne? Tak proč jich tady mít málo?

chrisjurco@gmail.com
chrisjurco@gmail.com
Level 0 Level 0
10. 5. 2016 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Renee: V nejakom videu z vývoja hry sa rozprávalo aj o progamingu.

chrisjurco@gmail.com
chrisjurco@gmail.com
Level 0 Level 0
10. 5. 2016 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nakoľko z toho chce mať gearbox aj progamingovy titul by sa mal práve väčšiemu množstvu máp vyvarovať. Pri MOBA je potrebné mapu poznať na 110%. Skôr je potrebné rozšíriť počet módov.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
16. 5. 2016 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elastická_Havraní_Kloaka: Přesvědčuj se o opaku jak chceš, ale pětibodová stupnice se samozřejmě takhle nedá převést na desetibodovou. 4/5 může odpovídat i 7/10, nebo 9/10. Ale dobrý pokus, škoda, že totálně mimo :)

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
10. 5. 2016 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Renee: oba musí mít psn, ale stačí jeden s PS +. ( Player 1) stejně jako právě helldivers

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
13. 5. 2016 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Tak já jsem opak, s kartami od ATi/AMD jsem nikdy neměl problémy.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 5. 2016 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ceto: Ano, rozdílní recenzenti mají rozdílné názory, kdo by to byl řekl?

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
11. 5. 2016 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deff: podobný problém jsem měl s XCOM 2 teďka. Kámoš na nvidii to smažil na plné koule bez problémů a mi to furt padalo, nebo z nějakého nepochopitelného důvodu jsem měl fps pořád na 20 ( divné bylo, že nebyl rozdíl jestli na ultra, nebo minimum včetně nejnižšího rozlišení) Drivery byly ok...no tak jsem ji střelil a nikdy grafiky od AMD více, fakt ne. Nervy mám jenom jedny, a všechny ty "grafický adaptér přestal odpovídat ale byl obnoven" nebo podivné "random" black screeny při spuštění...

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
11. 5. 2016 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mi třeba oproti OverWatch přišel super model s hrdiny, Overwatch jich vyplivne dvacet a vyber si. A než jsem přišel na ovládání těch hrdinů a pod. tak v tom byl děsný zmatek. Sice je to více frenetická řežba o hráčích, ale zase na druhou stranu je to jiná hra, ale taky dobrá, akorát mi u ní vadí, že se nedá nic dělat s equipem nebo jiné taktiky a mody s hrdinou, zkrátka jakýkoliv aspoň trošku RPG prvek.
Navíc tahle hra má právě tu přidanou hodnotu mastit to ve splitu, což nemá žádná mulťákovina ( Battlefront se nepočítá, ten survival je pěkně trapný, stejně jako Plant vs Zombies proti AI, to je dost ubohé).

Reklama
Reklama