Autoři tahovky XCOM založili vlastní studio. Příběhy v chystané hře budou psát hráči
V Midsummer Studios vzniká simulátor života. Autoři již vybrali velmi pěkné peníze od několika investorů.
- Došlo k založení Midsummer Studios
- Studio vedou Jake Solomon a Will Miller, bývalí zaměstnanci studia Firaxis
- Vývoj chystané hry teprve začíná
Jake Solomon, který si udělal jméno coby kreativní ředitel tahové strategie XCOM, se pouští do dalšího dobrodružství. Spolu s dalšími veterány z herní branže založil Midsummer Studios, společně se pustili do prvního projektu.
S vedením studia pomáhá Will Miller, jenž rovněž působil ve Firaxis. Pozici finanční ředitelky zastane Nelsie Birch, na palubu naskočil také výkonný producent Grant Rodiek, který dříve pracoval v Maxis.
Dead Season je jako XCOM se zombíky. Tlející maso budete porcovat motorovkou
Nově představená taktická strategie nabídne rozmanité nástroje pro zabíjení oživlých mrtvol. K dispozici je první ukázka.
Studio již nyní upozorňuje na první projekt. Půjde o simulátor života, jenž bude spoléhat na kreativitu na straně hráče. „Nejlepší příběhy ve hrách píší hráči,” uvedl Solomon. „Vytváříme simulátor zaměřený na drama moderního života. Naši hráči budou psát smysluplné příběhy jen tím, že budou hrát, pak se o ně podělí s ostatními.”
Další podrobnosti zatím chybí, je jasné, že je projekt teprve na začátku. Nutno dodat, že si tvůrci zajistili slušné finanční prostředky, celkem šest milionů dolarů získali od několika investorů, mezi nimiž bychom našli například 1Up Ventures, F4 Fund, Transcend Fund nebo Krafton.