Autoři Skull and Bones vysvětlují, jak si chtějí udržet zájem ze strany hráčů
„Máme ingredience pro vytvoření zábavného a poutavého obsahu, ke kterému se lidé budou stále vracet,” zaznívá od vývojářů.
- Producent Skull and Bones je přesvědčen, že se hráči budou stále vracet
- Na přípravě dalšího obsahu chtějí vývojáři spolupracovat s komunitou
Udržet nad vodou live-service titul není nic jednoduchého, ani při pravidelném dodávání nového obsahu není zaručeno, že na serverech po čase nebude prázdno. Vývojáři Skull and Bones jsou však přesvědčeni, že našli správný recept.
Producent Neven Dravinski v rozhovoru pro magazín WellPlayed uvedl, že se tým soustředil na věci, které hru povyšují na skvělý zážitek. „Skutečně jsme se zaměřili na pozitiva, jako je prostředí, námořní souboje, závazek ke kooperaci, hluboký a bohatý lore kombinovaný s ekonomikou a systémem progrese,” vysvětlil. „Máme pocit, že máme ingredience pro vytvoření zábavného a poutavého obsahu, ke kterému se lidé budou stále vracet.”
Tvůrci počítají s tím, že do procesu přípravy dalšího obsahu zapojí komunitu. S ní ostatně spolupracovali už během proběhnuvších testů, kdy získali potřebnou zpětnou vazbu. „Jsou to cenné údaje, které nám pomohou vytvořit něco, k čemu se lidé budou chtít vracet,” věří Dravinski.
Ubisoft nedávno odbavil další video, v němž se věnoval právě dodatečnému obsahu a endgame části hry. Bližší informace najdete v přiloženém článku. Otevřená beta Skull and Bones se uskuteční v termínu od 8. do 11. února, plná verze bude k dispozici 16. února.