Autoři Black Myth: Wukong vysvětlili, jak to bude s obtížností
Už nyní je jasné, že Black Myth: Wukong nenabídne procházku růžovou zahradou. Autoři přiblížili, jak přistupují k obtížnosti.
- Black Myth: Wukong nebude obsahovat různé stupně obtížnosti
- Obtížnost bude proměnlivá
- Autoři chtějí, aby hráči přemýšleli o taktice
Studio Game Science, které momentálně pracuje na Black Myth: Wukong, se sice snaží distancovat od přirovnání k souls-like titulům, jejich akční RPG však s tímto subžánrem bude mít hodně společného. Jako příklad může posloužit obtížnost.
Black Myth: Wukong obdrželo novou upoutávku. Odhaleny byly i hardwarové požadavky PC verze
Očekávané akční RPG Black Myth: Wukong, které pracuje s tématy čínské mytologie, obdrželo během herní akce Summer Game Fest 2024 novou upoutávku. Odhaleny byly i hardwarové požadavky PC verze.
Vývojáři v rozhovoru pro magazín VGC potvrdili, že hráči v tomto ohledu nedostanou na výběr a budou se muset spokojit s úrovní nastavenou autory. Ta navíc bude proměnlivá. „Nemůžete změnit obtížnost, ale nezůstane stejná po celou dobu,” uvedli tvůrci, přičemž dodali, že v tomto ohledu museli udělat opravdu těžká rozhodnutí. Následně zmínili, že se snaží přimět hráče k přemýšlení, nastolení vhodné taktiky pro danou situaci.
Jak to bude fungovat, se dozvíme už 20. srpna, kdy Black Myth: Wukong dorazí na PC a PlayStation 5. Hra míří také na Xbox Series, v tomto případě ale ještě nebylo rozhodnuto o termínu vydání.