Atomfall zabodoval v Game Passu. Autoři si pochvalují spolupráci s Microsoftem
Šéf studia Rebellion je rád, že Atomfall vyšel v předplatitelské službě od Microsoftu.
- Jason Kingsley tvrdí, že Atomfall v Game Passu zaznamenal obrovský úspěch
- Díky uvedení předplatitelské službě se o hře hodně mluvilo, postupně nabalovala další a další hráče
Atomfall vyšel 27. března, od té doby již stihl překonat hranici dvou milionů hráčů. Značnou část budou tvořit předplatitelé Game Passu, kde se titul objevil hned v den vydání. Generální ředitel studia Jason Kingsley, je přesvědčen, že šlo o skvělé rozhodnutí, spolupráci s Microsoftem si nemůže vynachválit.
„Byl to obrovský úspěch. Microsoft byl fantastickým partnerem, opravdu se do toho opřeli a hodně nám pomohli,” nechal se slyšet v rozhovoru pro GamesIndustry.biz, přičemž zdůraznil, že z vydání v předplatitelské službě benefitovaly obě strany. „Vyplatilo se to jim i nám.“
Phil Spencer: Game Pass není pro každého
Výkonný ředitel herní divize společnosti Microsoft prohlásil, že Xbox Game Pass není pro každého.
Dále uvedl, že Game Pass umožnil hráčům titul snadno vyzkoušet, což vnímá jako velké plus. „Když je hra zaujme, začnou ji doporučovat přátelům na sociálních sítích… Někteří z těch přátel mají Game Pass, takže si ji také zahrají. Jiní ho nemají, ale chtějí se zapojit do konverzace, takže si hru koupí. Tedy taková je alespoň naše teorie, zatím pro to nemáme konkrétní data.“ V jednom má ale jasno – Game Pass výrazně pomohl s tím, aby hra nezapadla v nepřeberném množství ostatních titulů.
Zároveň zmínil, že služba do určité míry snižuje finanční riziko. „Game Pass garantuje určitou výši příjmu,” řekl, ačkoli připustil, že zároveň může nezanedbatelnou část hráčů odradit od koupě hry. „Ale to, co za tu cenu získáte, značně převyšuje případné ztráty.“