Atomfall láme rekordy: největší úspěch v historii Rebellionu
Atomfall po necelém týdnu od vydání překročil hranici 1,5 milionu hráčů a stal nejúspěšnějším titulem studia Rebellion.
- Atomfall od vydání 27. března hrálo již 1,5 milionu hráčů
- Jedná se o nejúspěšnější titul za 32letou historii studia Rebellion
Studio Rebellion dosud vydalo úspěšné herní franšízy jako Sniper Elite nebo Alien vs. Predator. Vypadá to však, že jejich nejnovější titul Atomfall je možná všechny překoná. Od svého vydání 27. března překročil hranici 1,5 milionu hráčů a za necelý týden se stal nejúspěšnější hrou v celé 32leté historii společnosti.
Svůj úspěch sdíleli vývojáři na platformě X. Spoluzakladatel a generální ředitel Rebellionu, Jason Kingsley, se k tomuto úctyhodnému výkonu vyjádřil ještě ve chvíli, kdy počet hráčů dosahoval „pouhý“ jeden milion. Tato hranice však byla velmi rychle posunuta ještě dále.
„Jsme potěšeni, že si Atomfall užívá tolik hráčů. Překonání hranice jednoho milionu hráčů v tak krátké době svědčí o kreativitě a odhodlání celého týmu Rebellionu. Díky naší velikosti a stabilitě jsme si mohli dovolit riskovat a vytvořit něco tak odlišného, jako je Atomfall. A naštěstí se nám toto riziko vyplácí.“
Jason Kingsley dále dodal: „Dáváme přednost malé, ale opravdu dobré hře před velkou hrou, která není zaměřena na to, co je pro hráče důležité. Jsme prostě velmi profesionální, co se týče kontroly rozsahu a nákladů. Někdy si řekneme: lidi, tahle hra je už příliš velká.“
Atomfall má nyní v plánu minimálně jedno příběhové rozšíření s názvem Wicked Isle, ve kterém nebudou chybět nové lokace, postavy, nepřátelé nebo herní prvky. Datum vydání zatím nebylo oznámeno, ale s ohledem na velký úspěch lze očekávat, že Rebellion bude hru i nadále rozšiřovat či aktualizovat.