akce-rage-je-zatim-sviznejsi-na-xboxu-360
Novinka Akce Rage je zatím svižnější na Xboxu 360

Akce Rage je zatím svižnější na Xboxu 360

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

62
Reklama

O tom, že vymáčknout výkon z nabušené PS3 je krapítek problém, se ví už relativně dlouho a mají s tím problémy i mnohem menší programátorská esa, než John Carmack. Ten v rozhovoru pro Edge prozradil, že jednotlivé verze (Rage se chystá pro PC, X360 a PS3) mají v tuto chvíli rozdílný framerate. Nejhůře je na tom právě PS3 verze, která se nyní hýbe rychlosti dvacet-třicet snímků za vteřinu, kdežto PC a X360 verze běhají stabilně v šedesáti snímcích. Důvod je prý v grafické jednotce RSX, která je základem grafické síly konzole PS3.

Podle Carmacka si toto zařízení zkrátka není schopné poradit s tolika procesy najednou. Procesory v obou konzolích jsou prý zhruba na stejné úrovni, ovšem na X360 je možné všechny procesy rozdělit do více částí a nezatěžovat tím tolik grafický procesor. Právě zde tedy sedí žába na prameni, neboť jinak by neměl být, co do hardwarové vybavenosti, sebemenší problém, neboť si oba stroje jsou výkonem hodně podobné. Každopádně John Carmack se nechal slyšet, že Rage nevyjde do té chvíle, dokud nebude běhat naprosto plynule na všech platformách.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama