2K představují WWE 2K Battlegrounds
Série “simulátorů” wrestlingu WWE 2K se sice pro letošní rok uložila k spánku, produktivní vydavatel 2K si ale nenechal potenciál licence jen tak ujít. Ve spolupráci se studiem Saber Interactive (World War Z), které pro 2K vyvíjí příbuznou divočinu NBA Playgrounds, představil arkádu WWE 2K Battlegrounds.
Podobnost s NBA Playgrounds je zřejmá. I odlehčený wrestling nabídne stylizované verze skutečných zápasníků v divokých zápasech plných komiksových chvatů a vtípků. Bližší informace bychom se měli dozvědět již brzy, první trailer nicméně odhaluje, že by titul měl dorazit během letošního podzimu. Lze předpokládat, že stejně jako jeho basketbalový parťák obšťastní hráče na všech dominantních platformách.
Regulérní pokračování série WWE 2K letos odpískal vydavatel z několika důvodů. Tím hlavním je zřejmě velmi nízká kvalita posledního vydaného ročníku s číslovkou 20, který provázela plejáda komických bugů a špatných designových rozhodnutí. Na titulu se navíc po letech nepodílela japonská společnost Yuke’s a vývoj zůstal čistě v režii Visual Concepts, autorů úspěšné basketbalové série NBA 2K. Ti si zřejmě pošramotili pověst, ani finančně do kasičky mateřské organizace Take-Two příliš nepřispěli a do situace jistě negativně promlouvá i současná situace související s epidemií koronaviru.
Mužem, který měl nepříznivý stav značky zvrátit, se stal zkušený výkonný producent Patrick Gilmore, který k vývoji přešel z herní divize Amazonu. Battlegrounds mohou být prvním krokem.