21 her za 21 dní od Jesseho Venbruxe
Co den, to nová hra - takovou produktivitu by si jistě přál mít každý vývojář. Jesse Venbrux, autor Karoshi, Frozzd nebo Mubbly Tower, nemá posledních pár týdnů na výběr - v rámci školního projektu na Utrecht School of the Arts se totiž rozhodl vytvořit 21 her během stejného množství dnů! Každý z těchto titulů navíc musí být vytvořen během jedné hodiny. Proč takový maratón? Venbrux si chce jednak vylepšit svoje programovací schopnosti, jednak popřemýšlet nad nápady, na něž během tohoto šibeničního období přijde. Avšak neznamená to, že by nyní Venbrux vydával každý den novou hru - jeho počiny vznikají s krátkými přestávkami.
Dosud Venbrux dokončil 18 hříček. Jejich kvalita je rozporuplná, což se však dá vzhledem k okolnostem vzniku pochopit. Na druhou stranu, Venbruxovi se poměrně dobře daří měnit témata svých titulů a pro vývojáře může být zajímavé sledovat, jak nad vzniklými hrami "nahlas" uvažuje. Všechny podrobnosti si můžete přečíst na speciálním blogu, jež se tomuto projektu věnuje.