Jako ono je to naprosto jednoduché. Gearbox převzal to co 3d Realms vytvořil, dokončil to, opravil chyby, přidal nějaké efekty navíc a snažil se z modifikovaného enginu Unrealu 2.5 ještě něco vybrousit. Na to že si s tím hráli rok-dva udělali dost práce a jsem rád že to byl zrovna Gearbox, který se Duka ujmul. Protože kdo ví jak by to bylo s 3d Realms to by bylo asi fakt na Forever ten vývoj...
Jen se podívejte na youtube nebo různě pogooglete artworky, rendery, level designy, popisy levelů z Duke Nukem Forever, které se vyrojily po krachu 3d Realms a rozpuštění DNF týmu. Uvidíte že to co potkáte na internetu tak s tím se setkáte i ve hře.
Osobně mám Duka rád, fandil jsem mu 12 let. Jsem rád že to Gearbox dodělal, že tomu dělal reklamní kampaň že se vůbec staral. :-)
Když si to vezmem kolem a kolem 3d Realms si za to může sám že si střídal enginy, díky tomu musel předělávat modely, animace, mapy, textury, naučit se nové shaderovací metody API a zase skriptovat a skriptovat.
A to že to nemá NEXT GEN grafiku ? na gearbox nenadávejte ale bučte si na 3d realms a jejich neschopnost Duka dokončit včas. Kdyby to vyšlo v roce 2006 tak by jste tu všichni nad tím slintali a nemusely by být takové problémy :)
moje hodnocení 3d Realms: 2/10 gearbox: 8/10
dohromady ? 10/10 :-P
Tato hra bych řekl že vyšla pro zaryté fanoušky Duka Nukema aby se splnil jejich sen a mohli si někdy zahrát vůbec ten FOREVER :-)