Jak vidno, problém s nahrávacíma časama mají hodně open-world her, který vycházeji na současnou generací konzolí, letos jsou to např. Zaklínač a Bloodborne, naopak MGS se jim díky výborný optimalizaci vyhnul. Nutno dodat, že po pár vydanejch záplatách se nahrávací časy notně zkrátily, jak ve W3, tak v BB.
Další super recenze Pavle, příjde mi to jako takový akurátní vyvážení stylu recek let devadesátých (vtip, nápaditý slovní obraty) s informační hodnotou recenzí současný doby...jinak už v půlce už jsem věděl, jaká známka bude na konci...a ještě dotázek na závěr - chápu správně skutečnost, že kdyby hra nebyla tak zoufale nedodělaná a posuzovala se bez těch nedostatků technickýho rázu, dostala by 4/5? Jinak četl jsem vyjádření tý český komunitní manažerky Square Enixu k výše zmíněnejm problémům s technickým stavem hry a byl to alibismus nehrubšího zrna bez jakýkoliv omluvy ve stylu "Děláme všechno pro to, aby hráči dostali ten nejlepší zážitek...blablabla" Shame on them!!
Musím říct, že jen abych pochválil super recenzi, jsem se tady na hrej.cz registroval, opravdu skvělá práce Pavle! Jako velkej fanda From Software (taky je mému srdci nejbližší DS 1) tohle oceňuju ještě víc, Tvoje recenze poslední dobou na českejch herních webech nemají konkurenci.