Třeba to bude rozřazený podle kill:death ration a podobně. Na druhou stranu by to dopadlo tak, že špatní hráči budou hrát pořád za policisty? Takže nejspíš to budou nějaký výhody (víc životů, lepší armor, silnější zbraně ...).
Asi jen u jedné hry jsem schopen říct, že je příběh dost silný na to, aby vyvrátit toto tvrzení. Ale fakticky se dá souhlasit s autorem, ač je to značně zobecňující. Určitě u akčních stříleček nemůžeme čekat nějak zásadní sdělení, či obsah. Pak jsou tu hry, které jsou spíše příběhové jako jsou RPG a Adventury u kterých je příběh mnohem důležitější. A nakonec tu jsou online a MMO hry, které nejspíše příběh valných kvalit nikdy mít nebudou.
Je to hodně zajímavé téma a jak jsem napsal s autorem se dá rámcově souhlasit, jen je otázka, zda-li je herní průmysl připraven se posunout na takovou úroveň příběhu, jako očekáváme spíše od knížek, či filmů. Možná že ještě nenastal ten správný čas. :-)