Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
13. 1. 2012 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono se to lidem vysvětlit nedá, že když si hru koupí, tak je bude bavic víc, vydrží jim dýl a budou mít lepší pocit.
Navíc ty ceny nejsou nějak extra přehnané a her je tolik, že nemusim hrát nejnovější pecky - a už rok straý hry stojí i třeba jen polovinu.
Trošku rozdíl je u vývojářského softwaru(photoshop, office, ...) - tam bohužel tak možnost koupě je minimální - většina studentů si prostě nemůže dovolit si za 3000 koupit office, ve kterym podle podmínek nesmějí dělat žádnou práci za kterou budou chtít prachy. Photospop za 15 000, cinema 4d, aoutCAD,...

osobně bych jak u her tak i u muziky a softwaru pirátsví tvrdě potíral. Pokuty v řádech tisíců za pořízování kopií bez důkazu o vlastnicví originální verze,... . Pokud by však nějaká země dokázalo takovýto systém uvést do fungujícího stravu, tak zároveň je potřeba, aby se jiná skupina starala, aby byl software prodáván za odpovídající ceně (a vzhledem k nárustu platících klientů by měla cena jít částečně dolů).

Snad jednou příjde den, kdy pirátství bude potlačeno na naprosté minimum, software bude stát odpovídající cenu, hry budou kvalitou ceně odpovídat,... . Pak se budu konečně moct chlubit, že mám všechno originální ( vsoučasnosti nějkterý software prostě není možné pořídit, dát dohromady až 50 000 věc(Photoshop, Cinema 4D, AutoCAD, Adobe Reader(full), Microstation, Office Ppofessional, ....), co za dva roky bude zastaralá, to skutečně nedávám.

Ale aspoň můžu říct, že hry už nestahuju. Doma přes 100 originálek. Většina sice z LEVELu, ale tak 50 je kupovanejch. A někteří vydavatelé konečně začínají chápat, že studenti by měli mít sofware na studium zdarma(Visual Studio 2010 Ultimate, Windows 7 Ultimate, Access 2010, Visio 2010 - např od MSDN, SQL,...)

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
7. 2. 2011 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no coop "máme" - onslaught mod. i když prospělo by mu trochu scriptů(náhodnejch - prostě neznámá - extra tank, nepřátelé do zad,...). tak jak je, je takovej děsně statickej

a ano i více MP modů. sme si se spoluhráčema nedávno říkali, že to je asi největši plus hratelnosti co má CoD oproti Battlu.
Conquest, Rush, DM - všechno se hraje strašně podobně. používaj se stejný postupy,...

ale neberte to tak, že kritizuju BC2 a BF3 rulez

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
3. 7. 2010 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kubulus:
co si takle přečíst i tu závorku. píšu o plynulosti boje tj. hratelnosti - pauzování etc.

a izometrickej pohled mi teda vubec nechyběl.
Risne je prostě jen ABSOLUTNĚ zmršená konverze, což poukazuje jen na špatné vývojáře. kvalita her na konzolích s tím nesouvisí

TeO:
taky si strategie dovedu přestavit jen s myší a klávesnicí(i když kámoš hraje startegie na konzolích rád), ale na RPG je gamepad naprosto dostačující a i kdyby ztrácel trošku na efektivitě(což je taky minimální pokud nepotřebujete nabindovat 50 kouzel a komb(což stejně neni nikdy potřeba), ale zážitek s gamepadem je absolutně jinej a hlubší než s myší(navíc kdo si k pc připojuje televizi :) )

luzer:
nazdar lůzře. co si nejdříve zkusit obojí(nebo nejlíp i různý konzole) a až pak se vyjadřovat.

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
3. 7. 2010 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj názor je podobnej jako Ursův(Ursusův?):
Bioware je super firma se super hrama, ale todle jsou prostě keci. Pohyboví ovládání je podle mě věc jen na malý pičovinky, ale to je vedlejší.
60% RPG na kompech má naprosto debilně řešený ovládání, který je samozřejmě naprosto jedinečný, takže si na něj člověk zvyká špatně.
Na konzolích naopak se většina her ovládá dost podobně a často i pohodlněji než na PC - ano ne všichni maj medvědí tlapy, aby jednou rukou pokryly 1-9 a k tomu shift, ctrl, alt, mezerník, tabulátor a kdo ví co ještě.

A skupiny jdou ovládat taky dobře. Právě Dragon Age je na konzolích naprosto boží(a podle videí mi přijde i plynulejší(co se týče boje) než na pc.
Nechápu jak designér hry, co měla na konzolích naprosto sper udělaný ovládání, může řísct takovoudle kravinu.

A kromě "klasických" RPG, tu máme i hack and slash, kterej je na konzole jak dělanej - momentálně mám na pc nainstalovanej jen Silverfall a tom je přepínání mezi kouzli(které si navíc můžete na obrazovku vytáhnout jen tři) naprosto dementní.
HiHi789:
přesně jak píše Ursus - mě přijde, že na pc zapínám RPG jen kvůli málo titulům na konzolích

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
12. 2. 2010 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Video: http://www.dailymotion.com/video/xc799q_fable-3-video-diary-1_videogames

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
7. 9. 2010 05:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pana kompíka by todle asi uškvařilo, takže xbox verze vee, snad to nebude tak zmršenej port jako Risen

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
4. 8. 2010 06:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen ke hře: vypadá to fakt supr. konečně hra co má cool vzhled, ale klasickej evropskej dark styl

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
15. 5. 2010 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lupulin - a to že ti to půlka lidí zpirátí by ti nevadilo?
jo a možná že xko nemá moc solo exkluzivit(většina dohromady s pc), ale hry jako alan wake, crackdown, banjo kazooie,... to plně vynahrazujou.
ps - vypadá to že si pcčkář, ale musim si rejpnout do ps3kářů - vaše exkluzivity jsou pěkně nudný - pomalu samý střílečky. děte se zahrabat :) jediný dvě zábavný exclusive hry jsou god of war a LBP. cry babies

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
23. 4. 2010 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ááh to vypdá fakt hustě. už to nevydržim :)
jen by mě zajímalo jak je to MP menu, že tam je takovejch položek, chápu hardocere, ale co je veterán ?

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
13. 1. 2012 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A pardon, že jsem se tak rozepsal, ale todle je téma co mi leží v žaludku už hodně dlouho (A ještě pár let určitě bude).

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
23. 7. 2011 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

další zajímavost co autorovi článku unikla, že toto připravvané RPG ma velkou šanci vyjít na více platformách

"Senior Programmer

Available autumn 2011

Requirements Good knowledge of C/C++. Experience with 3rd party engins. Experience with multi-platform development.

Plus A multi-platform title finished and published."

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
4. 8. 2010 06:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A nezapomínat na Atlantis, kterej měl vždy 4+ disků :)
ale tak snad to bude logicky tak, že si to člověk nainstaluje na hadr a bude dávat jen jedno DVD(ano arcade verze by měli smůlu, ale s tim měli majitelé počítat :) )

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
26. 6. 2010 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale, že by řekli, jestli tu znělku sami vytvořili, případně jestli je delší verze či tak něco, to nám neřeknou :(

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
15. 5. 2010 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě nopak todle příjde dost jasný. to druhý by se asi nejhůř identifikovalo

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
19. 4. 2010 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

autoaim je zlo. jediná hra, kde ho mám rád je crackdown, ale to je komuxová arkáda.

doufám ale, že s obtížností moc neporoste i výdrž nepřáte. to by pak bylo docela peklo :D

BTW opravte si datum vydání na štítku. máte tam duben a dost mejch známejch už to zmátlo.

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
15. 5. 2010 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Adellin: hele fps je dost, ale dobrejch oroginálních věcí je tam víc(myslim oproti ps3). a jinak já třeba proti ps3 ani wii nic nemám, jen sem reagoval na lupulina a možná sme to nenapsal dost jasně, ale já nevyzdvihuju xko nad ostatní konzole, jen v tomdle aspektu(třeba ps3 má honě bodů za bluray a online zdrama, wii za zábavnost a rozsáhlost záběrů hráčů,.. a pc - pc je prostě pc, to stačí samo o sobě)
spíš se bojim, že pokud to daj na pc tak všichni budou řvát proč nejni dvojka, všichni budou řikat jaká to je blbost a jak je to mizerná konverze atd.

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
14. 5. 2010 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_: ano, sedět u toho každej den tři hodinky v kuse opravdu nejde(no i když :) ), ale kdo v dnešní době na to má čas? k tomu si přidej naprosto bombastický hry a uvidíš výsledek

proč nemá PSP (takovej) úspěch? snaží si udržet cool faktor "velkých" konzolí(značkovost,grafika,halo,složitjší postupy,...) a zapomíná, že se to prostě nedá hrát při cestách(alespoň ne tak dobře)

a pořádně čti "v žebříčku srovnávajícím prodeje stolních a kapesních konzolí" - srovnávat prodeje konzolí a praček by bylo mimo mísu, todle je naprosto normální

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
12. 5. 2010 06:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě to přijde jako naprosto logickej krok. vy byste si snad nechali ujít zisky, který maj bazary?

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
22. 4. 2010 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mořná by bylo dobrý dopsat, že zároveň došlo k oznámení nového VIP map packu. datum zatím,alespoň podle mých informací, nebylo stanoveno. na store je již ale informace o jaké mapy se bude jednat - a bohužel je to zatím nejhorší sestava: laguna alta - squad rush(snad nejnudnější mod) a nelson bay - squad deatmatch

aa forech EA se toho téma již včera rozjela rozhořčená diskuze. já osbně sem squad rush hrál jen párkrát a naprosto mě neoslovil - jeden kamper zkazí pomalu celou hru atd.
squad deatmatch hraji častěji a tam novou mapu celkem uvítám, přestože bych byl radči za nový rush

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
12. 2. 2010 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ursus - sliby chyby :)
dofuám,že se starou bandou půjde rpojít i základní kampaň, pže ta nová banda je jediná věc co mi fakt hodně vadí. jsou divný :)

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
10. 2. 2010 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

přesně. a nejvěčí bonus těhle f2p FPS je, že to ve velkym hrajou lamy. takže skvělá odreagovačka při mlácení lamiček xD Hlavně doufám, že tam daj hodně různejch tabulek hodnocení mezi přáteli, na světě atd., nějak spousta mejch známejch, co si to taky určo zkusej, nevěří, že se člověku může povíst taková PWNAGE :)

3EX - hál jsi BfH ? to je klasickej model. akorát je potřeba při spuštění vždy odkliknout webovku(tzn. další výdělek pro firmu v reklamách) a sakra zábava větši než u mnoha "velkejch" her a zdarma.

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
9. 2. 2010 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DarthCvrnda - ono udělat trhák na pc, kde si to půlka lidí stáhne(na xku se to přecijen před pár měsíci dost vyčistilo :) ), neni zrovna žůžo.

Můj odhad, který by měl nějaký logický základ je, že z toho udělá buďto něco víc směrem k sims a nebo naopak strategii. ale stejně nějak doufám, že udělá něco naprosto geniálního, co bude ještě zábavnější než F2(jediná hra, kterou jsem si po dohrání dál hned odznova.

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

supr článek, bohužel se autor domustil pár mystifikací
CTL se otevře až za týden

jinak mně přídou zbraně dost vyvážený. respektive každá je naprosto UBER na něco. retro lancer na krátkou-střední vzdálenost dokáže vykropit kohokoli, kdo se na vás snaží naběhnout, gnasher funguje jako každá útočná brokovnice i na střední vzdálnost. 3 rány na složení z dálky je tak akorát vyrovnaný. samozřejmě rána z půl metru je instakill
sawedoff bročka je na blízko sice peklo ale už na 2+ metrů je naprosto neúčinná. k tomu má jen 4 náboje a nabíjí se nehorázně dlouho. hamerburst nej na dálku a klasickej lancer je takovej střed mezi všim

respawny - mě se teda stalo, že by mě zabili na respawnu tak jednou. ano když člověk kempne zídku a ej tam minutu tak musí čekat, že se spawny prohodí a někdo mu to našije do zad

BTW 4x za 15sekund? když respawn má 15 sekund? :D

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
26. 12. 2010 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Netvrďte mi, že to je simulátor, Je sice možný, že sem si nějak omylem dal arkade mód, ale stejně - snad neni možný se během 5 minut naučit jak dělat mnohonásobnej výkrut a stihnout to vyrovnat, než se člověk vyseká. Fakt sem se smál jak sem dobrej :D

Zdroj - test dama na X360

Sertr
Sertr
Level 1 Level 1
10. 9. 2010 05:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajímavá(podle dema) věcička i na xboxu. i když na kompu to bude jiný kafe(na konzoly je to takový udělej deset jednotek a pak si s nima hraj,...
+ blbne menu(prostě mi v něm ty ikony občas lítaj jak šílený :(

Reklama
Reklama