@Renee: Myslím, že jste to trefil úplně přesně. Editor je jak z Trackmanie, i když současné tratě se těm Trackmaniovským nevyrovnají, alespoň ne v jejich ulítlosti, ale třeba se ale komunita v budoucnu pochlapí. Je tu i podobnost se Split/Second. Nasbíráte energii, projedete cisternou, ta exploduje a tlaková vlna smete vaše protivníky. Bortící se věžáky a padající Boeingy tu ale nenajdete. V tomhle je Unbounded trochu rozumnější hrou. To že neznáte předchozí RR hry nevadí, protože tohle vlastně není Ridge Racer. Unbounded je rozhodně arkáda, ale původní Flatout, respektive jeho fyzika a jízdní model, byly o poznání realističtější. Poznámky o obtížnosti jsou přesto na místě. Unbounded možná neklade na hráčovy řidičské schopnosti takové nároky jako první Flatout, ale rozhodně to není jednoduchá hra. Hned první závod ve hře jsem třikrát za sebou dojel na šesté pozici a musel jsem zapracovat na driftovací technice, jen abych postoupil dál. Rozhodně tedy nestačí opírat se v zatáčkách o mantinely a dohánět to na rovinkách. Multiplayer je vcelku standardní záležitost. Online se můžete spojit až s osmi hráči, ovšem jen v závodních režimech. Time Attack a Frag Attack si s ostatními nezahrajete. První i druhý Flatout, Split/Second, nebo nové Need for Speed Hot Pursuit patří mezi moje nejoblíbenější závodní hry a Unbounded mě doopravdy bavilo, tak myslím, že i Vám by se mohlo trefit do vkusu.