Nepřijde mi že by byly hry od SCS drahé. Mám všechna dlc do ETS2 i ATS a rozhodně mě to nezruinovalo. Jejich hry miluju a tohle mi připadá jako nepovedená kopie.
Souhlasím s jedim tu hru mám od roku 2014 a stále si ji zahraji. Žádná jiná hra nemá podobnou atmosféru. Battleroyale hry mě připadají naprosto nezajímavé a nebaví mě je ani sledovat třeba na twitchi.
@matdvor1234: Pokuty jsou astronomické jen prvních tak 30 hodin. Mám velkou garáž 4 zaměstnance, 80 hodin za sebou a peníze už neřeším. I ti 4 lidi vydělávají až moc. Každopádně čekání na tento rozhovor bude úmorné jsem velký fanda moc se těším!
Jen jedna otázka. Jak dlouho trvá od věty co kdyby jsme do hry přidali tento truck do samotného vydání? Tedy jak dlouho trvá nějaký návrh, modelování, vyjednávání o licenci až po samotné vydání kamionu. Díky.
@Wesi: No tak opravy těchto závažných bugů jsou jistě náročnější než přidání třeba nové bundy takže to trvá déle. Sám Dean říkal že hloupé prosvítání světla baterek přez stěny bude oříšek fixnout. S ovládáním jsem spokojen nic extra špatného jsem na něm nenašel. Snad než nás Dean opustí stihnete udělat nějaký mega ultra super cool článek s rozhovorem o DayZ jako byl ten s Warhorse :-)
@Paulie88: Hlavně je důležité si uvědomit že je to zatím v alfě tam prostě bugy budou. Potenciál nemůžeš momentálně hodnotit sám Dean řekl že ve hře je aktuálně 20% obsahu co tam chce mít...