@Hamt-Ath
Taky si myslím, že není potřeba bůhvíjaká technologie pro zajímavé postavy. Například v Zaklínači měly všec hny důležité postavy své motivy, specifický charakter a osobité vyjadřovací schopnosti. Navíc hra tlačila k tomu, abychom si vybrali své oblíbenence. Proto byl taky zaklínač o třídu lepší, než třeba oblivion.
Každý rok čekám, kdy konečně udělají pořádné nastavení taktiky. Chci hráčům pečlivě vysvětlit, kde mají na hřišti v které situaci přesně stát, chci nacvičovat přesná zahrávání standardních situací, vymýšlet různé finty a podobně. Tohle uměl už starodávný fotbalový manager od Sierry (jmenoval se, tuším, Ultimate Soccer Manager II). Pokud by spojili nastavení taktiky z tohoto kousku s databází a realistickým průběhem zápasu z Football Manageru, konečně by vznikla opravdová hra. Taktické možnosti Football Manageru jsou bohužel bídné, což ze mne dělá pouze diváka, který občas klikne myší.