No divný, že bude ME:A delší, když to má bejt, podle slov vývojářů, největší hra od BioWare všech dob... A že DA:I mi zabralo cca 190 hodin, tak to asi fakt bude obří.
Všichni tu melou o tom, jak to bude stejný jako DA:I... kdybyste sledovali komentáře a novinky ohledně vývoje hry jinde, než na českých herních serverech(kde je polovina článků gramaticky špatně), věděli byste, že BioWare se několikrát zmínil, že se poučili z DA:I a ME:A bude jiný typ hry... S ostatními souhlasím, většina open-worldů je nudná a volnost v nich je spíš ke škodě, když repetitivnost questů a NPC zkazí i vynikající hru.
Absolutně nesouhlasím s verdiktem. Jako velkého fanouška nových Tomb Raider her mě příběh filmu neskutečně zklamal... Nemastný, neslaný a kromě pár scén vystřižených přímo ze hry, nemající se hrou a jejím příběhem nic společného. Slátanina plácající páté přes deváté, vsázející na pár "wow" momentů ze hry. Nemluvě o tom, že příběh vůbec nedává smysl, když se nad ním zamyslíte. 3/10, pro člověka, který NEHRÁL Tomb Raider nebo Rise of the Tomb Raider 7,5/10, protože to je mnohem menší slátanina než filmy s Angelinou.