Ti co tady píšou že PCčkaři jsou piráti by měli držet hubu. Xbox verze byla ke stažení už deset dní dopředu a jen torrentleech doposud zaznamenal kolem 10,000i stažení. COD4 z 11.2007 Xbox-8600,PC-4000 stažení. A takto je to skoro u všech her. Zameťte si před vlastním prahem.
Problem je to, že takoveto recenze jsou subjektivni. Hodnocení aby bylo kvalitní by mělo dělat více lidí pár dní po dohrání s chladnou hlavou a zprůměrovat. Ja osobně jsem typ, ktery hodnoti hry v plnem rozsahu, když použiju procentualni škálu tak 50% považuju za 50%, ne za totalni shit jako to dela vetšina lidí. A tvrdim že 100% snad nejde dat vubec žadne hře, protože nikdy nemuže uspokojit cele publikum bez vytek. Asi by stalo zato udělat nějakou csfd nebo imdb databazi pro hry, protože jedině to ma nějakou vypovidaci hodnotu.
Co se tyče Bayonetty, za mě by dostala prvni minus že je to totalně nesympatická hrdinka. Dalši minus že jsem nuceny se na ni koukat celou herni dobu.
Rage nebude hra ktera nastolí trend nepodpory dedikovaných serverů. Stejně jako Modern Warfare 2 tento trend nenastolí. Ti co hrají na PC nemají konzole z jednoho několika důvodů - chtějí kvalitu, není jim líto do ní investovat, jsou součástí herních klanů atp. Co tedy budou dělat? Jednoduše, budou hrát a kupovat hry, které dedicated servery podporují. Protože jsou vývojáři, kteří dedicated servery podporují. Je usměvné že si někdo myslí, že PCčkaři nemají na vyběr... jaky omyl! A díky vzrustajicimu počtu pirátů na konzolích podporu budou mít nadále. Co bude za pár let je vlastně už jedno, protože internet bude dostatečně rychlý i pro běžné uživatele a problém vysokých pingů zmizí sám. Nevidim v tom žadny konec světa, spíše taková přeháňka.
Kouzlo PC hraní je právě v tom, že se jedná o komunitu, která ví co chce. Narozdíl od konzolistů nesežerou vše co jim vyvojaři hodí pod nohy. Na PC hrajeme, abychom si hraní opravdu vychutnali. MW2 stojí za hovno? Svět jde dál. Máme tady starší FPSky a další jsou ve vývoji. A čim vic konzolistu bude stahovat piratske verze, tim lepe pro nas... karty se otočí, chce to jen čas :)
Ale co to tady máme "výte, vydíte, nelíbý"... no jo vždycky jak vidim něco takoveho, vzpomenu si na tuhle reklamu s tim že dalši debata nema smysl: http://www.youtube.com/watch?v=nojWJ6-XmeQ
Souhlasim s Grimem, COD4 byl celkem realisticky a logicky zpracovany přibeh a veřim že např. v podani filmu by to byla zajimava podivana. Přibeh MW2 oproti tomu je celkem bezduchá slatanina a ma velke mezery v odůvodnění proč se určité události dějí - tzn. v současné podobě by ani nemohl být zfilmován, jelikož celá hra je vlastně postavena na akčním konceptu, kdy si jdeme zastřílet a prožít scény již z různých akčních filmů vykradené. A i proto se lidi rozdělili na dva tábory. 100 lidí 100 chutí a jelikož někdo dává přednost čisté akci a někdo zase kvalitnímu příběhu, někomu se to líbit bude a někomu zase ne.
@TheChaos: Ano, samozřejmě si to spousta lidí koupí. Otázka zní, co bude pak. A řekl bych, že tím rozhodujícím faktorem bude stabilita toho IW.net a pingy. Protože pokud to nebude hatelne, začnou nadavat a velka čast to přestane hrat. Aprotože tak 90% lidí čeká před koupí na první recenze, pokud uvidí lagovací videa, topicy a zprávy že to stojí za hovno, nekoupí to.
Nezapomínejte že hra má dvě strany. Na hru sem se velmi těšil a pote co jsem zkusil Open Betu jsem byl velmi zklaman, okamžitě sem ji začal odsuzovat a echapal sem jak ji muže někdo dát i těch 7/10.
Jenže pak sem zkusil Singleplayer. Je to par minut co sem ho dohrál a musím říct, že je to jedna z nejpovedenějších FPS kampaní jakou sem kdy hrál. SP je úplně jiná hra něž MP. Ovládání, fyzika a hratelnost jsou špičkové, s MP nemají NIC společného.
Bohužel DICE to tentokrát brutálně posralo a jeho extremně nepovedená mutace BC2 téhne MOH dolů. Strasně lituju, že Danger Close nedělalo celou hru, protože by MOH byl víc než konkurenceschopný COD, ale díky své odlišnosti i velmi dobrá alternativa.
Tahle hra si zaslouží zda verdikty! A z čistě mého osobního pohledu by to bylo 85% za SP, 55% za MP.
Hra co se týče designu postapokalyptického světa nemá obdoby. Atmosféra dotažená k dokonalosti. Příběhové podání hry sice nedalo možnost nelineárního postupu, avšak kvalitou ho dokonale vynahradilo. Faktem je, že hra má potenciál být něčím mnohem víc. Nedokážu však pochopit že někdo strhne body jen proto, že není.
A k hodnocení. Další z případů, kdy se uplatní přísloví 100 lidí 100 chutí. Bohužel je to jen další příklad toho, že většina recenzentů není schopna objektivního, ale pouze subjektivního hodnocení.