Rád bych ještě dodal,že jste asi nikdo neslyšel o teorii motýlích křídel.Motýl zamává křídly a někde se objeví tornádo.Toto je skutečná teorie a ne žádný výplod.Navíc ten motýl byl modrý tudíž něčím speciální.Takže čistě z hlediska úvahy za tornádo mohlo mávnutí motýlích křídel a Chloeína smrt nic nevyřeší.Mohlo by se zdát,že když jste ji obětovali,tak tornádo nepřišlo ale pokud jste pozorně sledovali pohřeb,viděli jste na pohřbu i kate která skočila ze střechy v druhé epizodě tudíž někdy v úterý toho týdne a tornádo mělo přijít až v pátek.Z toho vyplývá že mi nemůžeme vědět jestli tornádo doopravdy v pátek nepřišlo když pohřeb byl logicky ještě ten týden před oným osudným pátkem.
Zamyslel se vůbec někdo nad tím.Proč max měla tu vizi tornáda ještě před tím než někoho zachránila konkrétně první záchrana Chloe na záchodech ?Proč dostala schopnost vracet čas aniž by se o to prosila ?Kdyby nemohla vracet čas a něco změnit na co by jí takoví dar byl kdyby ho nemohla použít.Vše muselo mít svůj důvod.Co když její osud byl zachraňovat Chloe a důvodem tornáda že nebyla záchrana Chloe,Já si myslím že Max dostala schopnost vracet čas protože samotný osud chtěl něco aby Max změnila a tím že obětovala Chloe místo města (kde jí mimochodem třičtvrtě obyvatelstva max stejně nemělo rádo hlavně ve škole) tak právě proto tornádo nepřišlo.Nepřišlo prostě proto,protože tím že nezachránila Chloe pozměnila osud jejichž osudem bylo zachránit Chloe tak změnila budoucnost.Jinak si nedokážu vysvětlit vizi tornáda ještě před tím než Chloe zachránila a pozměnila chod dějin.Chci tím prostě říct že co když to tornádo tam mělo prostě přijít a že za to nemůže záchrana Chloe
Aha vy dáte tomuto 4/5 a beyound two souls dáte jen 2/5 ??.. ty hry/filmy jsou stejné-stejně skvělé takže tu i po pěti letech nevidím důvod proč má beyond jen 2/5 hrál jsem obě hry nedávno a přišli mi obě naprosto excelentní a na stejné úrovni
Musím říct že jsem si Rachel hrozně moc oblíbil..a o to víc mě hrozně štve že v původním Life is Strange je mrtvá.Vcítil jsem se do toho příběhu a vztahu s ní tak,že mám pocit že s ní neprožívám příběh skrze Chloe ale přímo skrze mě
Divadelní část a část potom venku mi zůstane doslova dlouho na srdci a v hlavě.Pro mě nejkrásnější scéna zatím a s porovnáním i jedna z nejlepších částí celkově v Life is Strange. Vztah mezi Rachel a Chloe mi přijde mnohem hlubší než s max i když samozřejmě i to mělo své kouzlo.Skoro bych si přál vymazat si paměť a tímto zážitkem si projít znova naplno
Autor zřejmě nepochopil hru.Jen proto že to není vyprávěno chronologicky dáš tomu tak nízké hodnocení ? nedokážu si představit kdyby to bylo vyprávěné tak jak by sis přál ty ta hra je úžasná a takoví styl vyprávění k tomu patří:Ztraceni je dělaný na stejný způsob ne takové časové skoky ale také vypráví o tom co bylo a co je.Takže jestli si nepobral toto nemohl si pobrat ani ten film příště prosím k tomu pusť někoho kdo takovou hru umí správně analyzovat a rozebrat.Jestli máš rád jiný žánr hry tak nemáš hodnotit takovouto hru jsi prostě předpojatý toď vše
MOŽNÝ SPOILER!! Ze hry jsem byl nadšený když jsem ji hrál napoprvé přežili mi všechny a pak jsem to zkoušel ještě několikrát hrát znova a odlišně a v jednom případě to dokonce co nejvíc kazit.Po tomto "testování" sem zjistil že ta hra je průměrná a není to co se o ní píše.Co mě nejvíc zklamalo je to že většina postav může umřít až v posledních kapitolách ba dokonce některé až úplně na konci..Je jen pár postav asi dvě které můžou umřít v brzké rané hře ale když jste šikovní a máte postřeh nestane se tak.. zhruba čtvrtá pátá kapitola..Spoustu voleb se tváří jako u každé hry že něco změní i když se objeví efekt mávání motýlích křídel při rozhodnutí ale jak píšu má to vliv především do těch posledních kapitol jInak rozhodnutí ovlivňuje vztah postav který je prakticky k ničemu krom jednoho případu - (mám to odzkoušené )Taktéž spoustu voleb nic nezmění max se trochu změní dialogy nebo trochu animace ale výsledná cesta co z toho vzejde je naprosto stejná..Na vině je samozřejmě to že půli hry partu kámošů honí "psychopat" který ale pouze partu prankuje a nikomu by neublížil takže i když se necháte chytit je všechno v pohodě.Max přijdete jen o několik důkazů například to je vše..Z mého pohledu příliš natahovaná fáze prankování od kamaráda a málo prostoru pro skutečnou hrozbu.Dobrý nápad na zápletku ale bohužel špatně uskutečněné..Za mě hra 2/5 a to především proto že to mělo dobrou atmosféru jinak bych tomu dal 1/5 za grafiku.Pro mě je král Příběhovek Detroit:Become Human kde rozhodnutí mají skutečné následky