@KamiLZ: Samozřejmě, historie předchozích DX ti dá za pravdu.. Firmy se budou hrnout do studie a zvládání nových a překopaných funkcí DX12. Během jedné pětiletky by se mohly začít objevovat první náznaky využívání některých funkcí DX12. A za další pětiletku bude využívání některých funcí DX12 samozřejmý u více jak čtvrtiny her.
Už slyším ten pláč, jak to za dva roky vydají po downgradu s nemožností nastavit si top grafiku a s odůvodněním, že to konzole nerozjedou. p.s. kdyby se na už na začátku kick-starter kampaně vědělo, že to bude multiplatformová slátanina, tak bych mohl ušetřit pár stokorun....
To, že zvažovali možost tvorby vícero variant her je nesmysl. Pokud nějaka společnost chce vydat hru na více platformách, tak Microsoft (nevím jak je to u Sony) má ve smluvích podmínkách, ošetřeno, že se hra nesmí moc lišit od verzí pro jiné platformy. Tyhle donwgrady se dějou u každé druhé hry a normálně se nad tím ani nikdo nepozastavuje.
@Promo16: Nesouhlasím, kdybych chtěl vidět někoho jen tak hrát, tak si zahraju sám. Spíš by měl mluvit ještě víc a předat posluchači víc informací a zajmavostí o hře a celém star trek universu.