Za ty věčné chucpe remastery a reedice Dark Souls 1 bych poprosil o předělávku DS 1-4 a Bloodborne 1 a 2 pro PC do UE5 zdarma. Děkuji. Sice si to nikdo Bandai nepřečte, ale jako malý jsem se díval na divoké sny Maxipsa Fíka, takže vím, že prudké snění ničemu neuškodí :)
45 hodin a když mi sedne build, tak mám Hand of King zcela na háku (bleskový bič dmg > 4500). Ale v Hard obtížnosti se mi vůbec nedaří. Je pravda, že návykovost je už skoro za hranicí legálnosti.
Spousta volá po Číně, taky bych si dal říct, ale v současnosti není Čína zrovna oslavyhodný objekt. Ať to bude co to bude, určitě to bude dostatečně explorativní, responzivní a možná i repetetivní. Krucinál, jak já tahle slova začínám nesnášet.
Právě jsem dohrál a chtěl bych studiu někdy nějak pogratulovat. I když jsou patrné stále chyby v logice a podmínkách questů, tak pobyt ve středověké střední Evropě je prostě skvělým výletem. Těším se na další počiny!
Obrovský detailní svět: funguje; vyladěný soubojový systém: funguje; námořní fyzikální model: funguje; stovky tisíc assetů: osazeno; mega produkce: zaplaceno; AI a pathfinding: funguje; oprava oznámení o novém dostupném obsahu při každém loadu hry: nad síly armády programátorů celého Ubisoftu :)
@hans999: právě dodržování iracionálních svátků a kolektivistických patternů dělá z účastníků současné společnosti skutečné nolifery. Možná by radši nepodléhali 23.12. stresu z nuceného obdarovávání blízkých, na které srali po celý rok. Možná by radši hráli 24.12. hry. Možná by radši šli 25.12. do práce vylepšit si svůj bídný rodinný rozpočet. Ale nemůžou. Musí držet svátky. Ať už pod sociálním tlakem nebo z nařízení státu. Jsou nolifeři. Já si Star Citizen rád vyzkouším. Ať už to bude v listopadu nebo v prosinci. Socializuji se tehdy, když se mi chce. Ne když se to očekává. Je to osvobozující.
Zvláštní, že už je to (pokud mi moje chabá paměť slouží) zhruba čtvrtý klon této tématiky, přičemž žádný nepřekročil stín bullfrogové předlohy. Na TH si vzpomene každý, každý je schopný jej rozehrát a hned se zorientovat. Po následovnících neštěkne žába. Že by to téma bylo zpracováno a vyčerpáno nepřekonatelně hned napoprvé?
No a mně pak zas vadí uvozovky, když se nejedná o přímou řeč, či absence diakritiky. To si nevyberete. Z první Lary jsem byl nadšen (pro mě to byl první titul, kde jsem se věnoval vyhledávání všech sbíratelských předmětů). Do druhé Lary jsem se taky nutil, skoro mám pocit, že mě třetí mine.
Nemyslím, že by nebyly dodnes opravené chyby v AK, hraju ho opakovaně na celkem průměrném PC (GTX 1060+i5 coffeelake, zkoušel jsem i AMD karty) a nepřestává mě těšit, jak dobře titul funguje. Za 150 hodin bych si něčeho doufám všiml. S jistotou ale nový Batman nebude.
Mne hlavně velmi potěšilo, že když jsem nechtěl hrát multiplayer, tak jsem si ho nemusel kupovat a vyřádil jsem se za pár šupů na singlu. Fakt jsem s tím byl jako s produktem hodně spokojen.
@Zerosekai: zas tak placebo efekt to není, drtivé tržby se dějí u filmů a videoher v prvních dnech prodeje, takže každý jednotlivý den neprolomené ochrany se velmi zásadně počítá a od výše zisků se může odvíjet rozhodnutí, jestli bude či nebude další díl v sérii či jestli bude nebo nebude studio vůbec. Fakt se mi líbí, jak jsou všichni jednotliví hráči odborníky na vedení stamilionových byznysů s přesvědčením, že studia a vydavatelé to všecko dělají blbě či natruc (a že peníze smrdí).
Před 3/4 rokem jsem v původní PC verzi strávil 51 hodin, takže mám ještě do sítnice vysmažený vizuál. Ehm. V čem že spočívá remaster na videu? Skoro mám podezření, že mi chce někdo prodat úplně to samé.
Zdá se mi to, anebo mají lidé pocit, že existuje něco jako právo na hru tak, jak oni chtějí? Jestli se nepletu, tak hry se dělají kvůli tomu, aby výrobce vydělal a uživil své zaměstnance. Stejně tak se vyrábí chléb, filmy, divadelní hry či provozuje kadeřnictví. Kdo si koupil D3, dostal svou hru a bude si ji užívat tak dlouho, dokud poběží servery. Kupní smlouvě bylo učiněno zadost a nevyplývá z ní nic takového, jako právo na D4 nebo jinou hru, kterou si kupující přeje. Když udělá Blizzard chybné marketingové rozhodnutí, zákazníci produkt nekoupí a studio zkrachuje. Když správné, zákazníci si koupí to, co bylo vyrobeno, kupní smlouvě bude učiněno opět zadost, výrobce vydělá a může dělat další marketingová rozhodnutí. Výrobce, který je chytrý, naslouchá fanouškům, ale také sleduje trh a trendy. Odkdy je Škoda povinna vyrábět pro své loajální zákazníky Superb 2? Odkdy musí vyvíjet pekař Šumavu Mk. II pro ty, kteří chodí ráno pro jeho Šumavu Basic? Herdek tohle smrdí komunismem.
Já musím zdůraznit, že jsem hrdý na našince, co dokázali. S každou novou prezentací smekám klobouk, a to už je co říct, protože já jen tak něco nepochválím!