No, rozumím negativním ohlasům, pokud někdo změní obchod těsně před vydáním - viz Metro. Ale podle toho, co čtu diskuse, tak většinou narážím na to, že lidem vadí, že jejich knihovna her by mohla být rozdělena a kdyby EGS nekupoval exkluzivity, tak by to tak přece nebylo, a to mě přijde dětinský a tím víc, když jsou schopni někteří lidi vyhrožovat upirátěním, jen aby dali najevo nesouhlas. EGS klient stojí za velkou bačkoru a takže bych pochopil kritiku i tímto směrem. Ale protože nemůžu mít hry na jednom místě? Exkluzivity jsou všude - Steam sám o sobě je exkluzivita, už jen tím, že do těď nemá pořádnou konkurenci. A když nějaká konkurence na PC roste, tak je to taky špatně, protože budu mít rozdělenou knihovnu her a nechci si zvykat kupovat hry jinde. Steam si nás pěkně omotal kolem prstu. EGS to dle mě pokazil hlavně tím, že vydal klienta, který konkurencí pro Steam momentálně není ani náhodou a dlouho nebude, navíc měli odvahu se za konkurenci Steamu prohlásit. Dříve nebo později jim Fortnite nebude vydělávat tak jak teď, tak snad si do té doby stihnou zlepšit reputaci a svého klienta dodělat. To je jediná věc z čeho mám trochu obavy. Nejsem fanoušek ani Epicu ani Steamu, jen si občas rád zahraju nějakou hru.
Rád bych si přečetl článek, který by mi osvětlil 100 miliónů dolarů za vývoj hry. Přijde mi to jako neuvěřitelná částka za pitomou hru. Opravdu nejde dělat hry levněji? Chtějí vůbec dělat hry levněji? Není třeba problém schovaný někde jinde? Opravdu je problém v nárocích hráčů? Jak je možné, že hra za 100 miliónů dolarů po několika letech vývoje je nedodělaná a zabugovaná? Atd... Otázek bych měl dost. Nějak těm velkým vydavatelům přestávám věřit, přijde mi, že říkají jen to, co se jim hodí do krámu.
@Zerosekai: ne ne, nestěžuji si na cenu her - co se týče cen v obchodech. Opravdu mi ty částky přijdou neuvěřitelný a tak se ptám, jestli velcí vydavatelé třeba nelžou, nebo nezkreslují. Prostě mám pochybnosti, nic víc.
@Mitsurugi: Ano přesně. Je vývoj, kde se točí (údajně) tolik peněz, opravdu efektivní? Třeba jen pláčou na nesprávném místě.
Taky jsem zvědavý. pC1 taky testovali závodní jezdci a je to ten nejautentičtější, nejhezčí, nejintenzívnější a technicky nejpokročilejší závodní hra na planetě. Ehm, a jak to dopadlo, byť neříkám, že je vyloženě špatný. Těžko jim ale znovu uvěřit. Musím napsat, že svým marketingem už mě taky pomalu dostávají. Reakce z E3 na pC2 byly vesměs pozitivní, i když odezva s G29 prý nic moc. Třeba to tentokrát dodělají.