@red-icius: Mám takovej pocit, že engine id Tech 6, kterej hra používá, vytvořil ještě Carmack předtim, než odešel, takže on je z původních autorů asi jedinej, kdo na tý hře nějakej podíl má. Další kdo z původních autorů v id ještě je, je Kevin Cloud, ale jakej podíl on na hře má, to nevim. A Tim Willits, ale ten se přidal k id až v roce 1995, kdy jeho první výtvorem pro id byl 5 a 9 level pro 4. epizodu v The Ultimate Doom, čili ten má s původnim Doomem aspoň trochu společnýho?
@red-icius: Na Easy a Normal máš neomezené množství ukládání pomocí kazeťáku v Safe Room + hra ještě sama celkem často auto-savuje. Na nejtěžší obtížnost (Madhouse) potřebuješ k ukládání kazety, kterých je omezné množství a auto-savů je mnohem méně. Co se týče rozmístění Safe Roomu, přijde mi to trošku nevyvážený. Někdy jich je víc u sebe a někdy musíš projít celou lokaci, abys na nějakej narazil.