Zpět na článek

Diskuze: Romero navrhl novou úroveň do Dooma

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
18. 1. 2016 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: jak rekl Ocelotr, on to krovi Bethesde uz udelal tim, ze udelal mapu do staryho dooma (vratit se po 20ti letech zrovna 3 mesice pred vydanim hry? :D ), otazka je, jestli to udelal k vydani brutal doomu (silvestr) nebo k novymu doomu ;)

mimochodem, pro zmateni lidi, novej doom se tusim necisluje ne ? neni to taky jen Doom ? ;)

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
18. 1. 2016 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdenda1990: tak jedna vec je engine, kterej ma minimalne doufam zaklad v id tech 5 (Rage), kde Carmack jeste mel nejaky slovo a muzeme jen doufat, ze id tech 6 je nejak minimalne aspon Carmackovo dite, nicmene po tom co id opustil to ma divnou pachut (zvlast po prohlaseni jak se pracuje v "novym" id atd)... coz nic nemeni na tom, ze vubec netusime, jaky mel kdokoli z puvodnich lidi jakejkoli vliv na to, jak doom bude vypadat ;)

vis co, kdyby prisel treba McGee nebo Romero nebo Carmack s tim, ze udelali to a to, tak to automaticky 50% lidi bude povazovat za paradni vec a bude jim to pro dobrej pocit stacit :D z marketingovyho hlediska by to byl tah jak blazen a tahle sance (zatim, protoze nevime co bude) nebyla vyuzita ;)

a pro me Doom je Romero, McGee a Carmack, jako normalni tutan co se zajima jen o to co chce a na koho by to melo byt cileno vic lidi ani v hlave neudrzim :D

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
18. 1. 2016 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: proto rikam jen prostor, ne celou hru :D marketingove by to byl paradni tah, mraky lidi co hrali puvodniho dooma budou ted zvazovat, jestli je ten novej pro ne to pravy.. (vcetne me, jako pametnika i wolfa :D )

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
19. 1. 2016 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Tady je otázka, jestli je to větší reklama pro Bethesdu nebo si spíš Romero přihřál vlastní polívčičku na rozpáleném sporáku. Samozřejmě to je výhodné pro obě strany, ale Romero to dělal sám a nikdo mu do toho nekecal. Pokud by dělal přímo pro Bethesdu, museli by se dohodnout na podmínkách přijatelných pro obě strany, což není vždy jednoduché. Zvlášť ve vztahu celebrita-osoba vs. celebrita-firma.
A jo, je to jen Doom, tohle je teď prostě v módě, musíme si zvykat ;-)

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
18. 1. 2016 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Tady se především nabízí otázka, jestli by Romero na něco takového přistoupil. Jestli by "dělání Bethesdě křoví" nepovažoval za věc pod svoji úroveň. Třeba to dokonce zkusili a ani jedna strana nechce výsledek jednání zveřejňovat, to nevíme.
@Ocelotr2.0: Jo, takový pocit z Wolfa jsem měl taky. Byl jsem zhruba ve stejném věku, začínal trochu programovat a vůbec nemohl pochopit, jak je to udělané :-)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
18. 1. 2016 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: No pokud mě paměť neklame, ono nebylo nikdy lehký s Romerem vyjít, byl taková menší primadona - vypadá to že ale s věkem dospěl k určité pokoře.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
18. 1. 2016 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: KUDOS, Thumbs UP ! :D

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
18. 1. 2016 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: U wolfu jsem byl už stařešina videoher (13ti letý ehm), a když jsem se snažil kamarádům popsat, jak WOLF3D vypadá, nikdo z "krokovacích dungeonářů" to nechápal. "Jako co myslíš tím, že se tam dá PLYNULE otáčet ?"

Každopádně Romerův počin hodnotím chválihodně, lepší PR (domluvené nebo náhodné) si Bethesda nemohla přát.

Zdenda1990
Zdenda1990
Level 1 Level 1
18. 1. 2016 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Mám takovej pocit, že engine id Tech 6, kterej hra používá, vytvořil ještě Carmack předtim, než odešel, takže on je z původních autorů asi jedinej, kdo na tý hře nějakej podíl má. Další kdo z původních autorů v id ještě je, je Kevin Cloud, ale jakej podíl on na hře má, to nevim. A Tim Willits, ale ten se přidal k id až v roce 1995, kdy jeho první výtvorem pro id byl 5 a 9 level pro 4. epizodu v The Ultimate Doom, čili ten má s původnim Doomem aspoň trochu společnýho?

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
18. 1. 2016 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je skoda, ze mu bethesda nedala prostor v novym doomu, klidne i jako konzultanta nebo neco, takhle tam asi nebyl zadnej puvodni autor :D

Reklama
Reklama