@B10S
Jasne, pod to, ze je HL2 engine na dnesni dobu nenarocnej a pritom dobre vypada, se muzu podepsat. Ale do myho nazoru jsem hardwarovou narocnost vubec nezahrnoval, proste se mi ztvarnenim mimiky a obliceje vubec zamlouva Heavy Rain vic. A btw taky jsem zarytej PCckar :)
@ElDoRado1239
Rekl bych, ze kvalitou se HL2 da i s tou dva roky starou ukazkou srovnavat tak leda v mimice. Jinak HR pouziva prvky, ktery v HL2 pouzity nebyly, at uz jde o odrazy okoli v ocich, nebo slzy. Celkove me tak HR prijde realnejsi. Otazka samozrejme je, jestli to dva roky stary video i kdyz bylo prezentovany jako renderovany v realnym case nebyl pre-render, protoze se mne zda, ze za ty dva roky se ta kvalita moc dopredu neposunula.
@McJabbo
A proc by soucasne konzole nesly "cracknout"? Treba X360 jde velmi jednoduse. Ale zase je pravda, ze tak jednoduchy, jako prekopirovat crack to neni, takze mira piratstvi na konzolich je o mnoho radu nizsi.
A ohledne pripadne verze na PC - mam pocit, ze jsem nedavno nekde cetl novinku ve ktere producent SW:TFU rekl, ze v tehle podobe, v jake ted hra je, proste na PC vyjit nemuze, protoze PC vykonove za konzolema zaostava (i kdyz to je podle mne spis vymluva). A ze hra na PC nevyjde. Samozrejme se to muze zmenit, ale v konverzi na PC neverim.
Neverim ze by za tim staly nejaky technicky problemy. Podle mne, i kdyz to EA asi neprizna, je to, ze mira piratstvi na X360 a PS3 je nizsi nez na PC. Takze konzolove verze dostanou vyhodnejsi predvanocni termin aby to lidi, kteri by hru teoreticky upiratili na PC do ledna nevydrzeli a koupili konzolovou verzi o tri mesice driv.