heavy-rain-podrobnosti-o-chystanem-ps3-hitu
Novinka Heavy Rain - podrobnosti o chystaném PS3 hitu

Heavy Rain - podrobnosti o chystaném PS3 hitu

Jan Horčík

Jan Horčík

25
Reklama

Když se před lety objevily první ukázky a technologické z Heavy Rain, připravované akční adventury od tvůrců Indigo Prophecy/Fahrenheit, kdekomu se tajil dech. Dokonalá animace, ale především proud emocí tryskající z obrazovky nemohl nechat nikoho chladným. Kolem Heavy Rain, který je nejspíš ve výrobě exkluzivně pro PS3 jako jeden ze stěžejních titulů budoucnosti, bylo posledních pár měsíců ticho po pěšině. Teprve teď holandský magazín Chief přináší exkluzivní rozhovor s Davidem Cagem, zakladatelem studia Quantic Dream, který se o Heavy Rain pěkně rozpovídal:

V souvislosti s celkovým pojetím hry například řekl: "Nechci dělat velké, otevřené město jako v GTA, protože plynutí příběhu by se pak dalo jen těžko kontrolovat. Přesto ale chci do hry vložit velké lokace s davy, hustě zalidněná místa jako hypermarkety a podzemka se ve hře objeví. A samozřejmě z toho bude čerpat i samotná hratelnost." Hra Heavy Rain tedy bude, jak se čekalo, postavena na pevné kostře příběhu, který ale bude zasazen do rozsáhlých lokací. "Lidé budou překvapeni, interní zpětná vazba ze Sony týkající se grafiky je ohromná," řekl ve spojitosti s grafickým zpracováním. "Chceme udělat něco jedinečného, jít za pouhý fotorealismus," dodal.

"Heavy Rain je o normálních lidech, kteří se ocitli v nenormálních situacích. Chtěl jsem co nejosobnější příběh. První věc, která mi vytanula na mysli, jakožto otci dvou malých kluků, bylo hlavní dějová linie týkající se jednoduše otcovy lásky k jeho synovi. Tohle není hra o zachraňování princezny nebo světa. Je to čistě o otcovské lásce," řekl Cage ve spojistoti s příběhem Heavy Rain. "Hlavní dějová linie se bude točit kolem čtyř různých postav, u nichž klademe důraz především na jejich vlastní dojmy a postřehy. Klíčová je zde otázka "co je dobro a co zlo", bude však odlišná z různých pohledů. Velmi věřím v morální volby, budu je využívat opravdu hodně. Ty už ale nejsou o tom být hodný nebo zlý, ale o hledání té správné rovnováhy," nastiňuje Cage detaily příběhu a my se nemůžeme zbavit pocitu, že Heavy Rain bude opravdová herní pecka s obrovským přesahem.

"S vydáním Fahrenheita jsme dali žánru adventur novou gramatiku. Zavedli jsme do žánru zcela nové způsoby, nová slova jestli tomu tak chcete říkat, nový slovník. V Heavy Rain na téhle gramatice budeme stavět a rozšiřovat ji," dodává Cage. A my dodáváme: už aby to tu bylo!


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama