@Star_rader: Děkuji za Vaši reakci. A jak říkám, Vaše argumenty nejsou mimo, jen mě zaskočila negativita článku.
Upřímě já jsem videem ohromen. Je vidět, že samotná kostra auta jde opravdu zdeformovat a auto sešrotovat. Zkrátka soft-body fyzika. Není to reálné a ani být nemůže, ale jak jsem již psal - tohle je pro mě dokonalý kompromis. Co se týče výbuchů prachu, tak by to zasloužilo ztlumení. I když při každé bouračce se uvolní spousty prachu, co se nastřádal za ty roky provozu auta. A částice co vypadávájí odnikud? Souhlas. Ale věřím že ve hře to bude vypadat efektně a já si to dokážu vysvětlit i třeba rozrhaným čalouněním seadaček.
Omlouvám se za vulgarity, jen jsem se domáhal reakce. Ach staré dobré Rally Trophy, co jsem se ho nahrál po tom co ho dali jako plnou hru ke (konkurenčnímu) Score.
Koukám, že jsem v menšině. Mě osobně se tento model líbí. Jak bylo potvrzeno od BugBearu, jedná se o soft-body fyziku. Je to dle mého názoru krásný kompromis mezi simulací a arkádou.
Nicméně můj komentář směřoval k samotnému autorovi, ne k videu.
Kvůli tomuhle článku jsem se dokonce zaregistroval (i když jen přes Guerrilla Mail). Vážený pane Princi jděte se svým negativismem do p.r.d.e.l.e.. Neříkám že zmiňované názory jsou mimo mísu, ale jediné co jsem si ze článku odnesl je jen "nelíbí, nelíbí, nelíbí". Neříkám že musí být každý "blown away" tímhle videem, ale trocha objektivismu by neuškodila. Za tímto destrukčním systémem je vidět hromada práce a je smutné, že to jako herní redaktor nevidíte. Jestliže jste proti BugBearu zaujatý asi měli tuto úlohu dát někomu jinému. Nezapomeňte, že jde o arkádovou hru a ne o BeamNG / ROR. Nezlobte se, ale tohle je zase můj názor.