Galerie: Recenze Crime Boss: Rockay City, aneb staňte se céčkovou celebritou v céčkové hře
Zdroj: InGame Studios
Už tutoriálová mise vám naznačí, že Crime Boss nebude úplně aspirantem na hru roku | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Civilisty můžete vystrašit, zapáskovat a odvést na libovolné místo. Animace však na sebe úplně nenavazují, takže celý proces občas působí spíš jako nechtěný humor, než silácká procedura. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Yeah. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Tento screenshot hru sumarizuje možná ze všeho nejlépe. Chaos, chyby, nekonečný nával nepřátel ze všech stran a hloupoučká umělá inteligence. Welcome to Rockay City! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Cutscény nevypadají zle, ale do AAA produkce jim pořád něco schází | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V některých chvílích jsem měl pocit, že hraju buď mobilní free-to-play titul, nebo naopak hru erotickou. Těch styčných bodů s nechvalně proslulými Wars and Roses je vlastně více než bych čekal. Ale nebojte, herní Kim Basinger je počestná žena, která v průněhu celého průchodu zůstane oblečená. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Veškeré mise probíhají stylem, že vás vývojáři vhodí buď přímo do konfliktu, nebo jen těsně před jeho začátek. Díky tomu Crime Boss působí jako slepenec náhodných několikaminutových pasáží, a tedy nikoliv jako funkční herní celek. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Když mluví proslulý rapper Vanilla Ice, máte trochu chuť si prohnat kulku hlavou | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
...Danny Glover ve hře působí mnohem sympatičtěji | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Války o území v Crime Bossovi probíhají podobně, jako třeba v GTA San Andreas. V samotných soubojích se ovšem nepohybujete v otevřeném světě - hra vás místo toho rovnou vhodí doprostřed otevřeného konfliktu, což není zrovna ideální řešení... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Touchdown je grázl, prostřednictvím kterého zabíráte cizí území, či bráníte to svoje. Ano, asi už jsme ve hrách potkali i sympatičtější charaktery... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
... A pokud by vás to zajímalo, tak ne, Touchdowna bohužel zastřelit nemůžete | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Pokud se v postupu náhodou pokusíte využít vlastní invenci a odcouráte se 10 metrů mimo hlavní koridor, hra vás počastuje nepopulární hláškou. Ve vysoce skriptované příběhové kampani Call of Duty něco takového chápu, ale na maličké mapě v takticko-stealthové střílečce? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Ano, vidíte dobře, všech pět nepřátel na obrazovce využívá stejného modelu postavy. V Rockay City nejde o nikterak neobvyklý jev, což člověka nutí přemýšlet nad tím, jestli třeba šerif Norris náhodou nepoužívá nějaké klonovací zařízení. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Co bude po smrti? Inu, na tuto otázku vám asi úplně neodpovím. Ale vím, že jakmile chcípnete v Rockay City, čeká vás výběr bonusů do dalšího herního průchodu. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Většina misí končí tím, že zběsile utíkáte k únikové dodávce, zatímco do vás ze všech stran pálí 10-30 policistů, gangsterů, nebo klidně obojího. Vaši počítačově ovládaní parťáci však mají tendenci se zasekávat, takže na ně zbytečně čekáte a ohrožujete sami sebe. No a v tom horším případě prostě zařvou a jste nuceni verbovat jiné... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Takhle potom vypadá You Died obrazovka, která se zobrazí vždy, když se vám podaří zabít Bakera | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Zatímco v některých misích je kvůli počtu nepřátel postup bez odhalení skoro nemožný, na staveništi jsem se na své cestě setkal se všehovšudy jedním zloduchem | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Flunky didn't skip the leg day | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jakmile se vám podaří našetřit nějaké chechtáky, dostanete se i k zajímavějším parťákům. Jejich případná smrt vás však bude bolet o to víc... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Coooooooooooooooo jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nad gunplayem se budete šklebit jen do té doby, než se nesetkáte se soubojem nablízko. Tam začíná to pravé peklo... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Travis would like to see a previous pair of huge Silver statues though | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Kam jinam umístit uvítací tabuli Welcome to Rockay City než do skladů v docích? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Mise v bažinách začínala celkem nadějně... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
...ale vyklubalo se z ní jen frustrující hledání správné cesty v hloupě nadesignované lokaci. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Občasná změna podnebí opravdu potěší... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
...ale co z toho, když se vždycky dočkáte stejně nezáživného scénáře? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Boty proti lásce? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V kooperačních misích vás mohou doplnit postavy řízené umělou inteligencí | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Kooperace dovede částečně zachránit i ty nejhorší herní zážitky, všespásná ale úplně není. Při vykrádání banky jsme byli svědky bizarní situace, kdy se policisté nedovedli dostat dovnitř, takže jsem několik minut jen nečinně postával na chodbě, zatímco se kolega dostával do trezorů a sejfů. Je to mimochodem z 95 % ta stejná banka, kterou jsem předtím v příběhovém režimu vykrádal už třikrát... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Zachraňte vojína Tuňáka | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
*V pozadí hraje Luštěla - Láska na pláži* | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Plážové aktivity v našem luxusním rezortu zahrnují neomezenou konzumaci alkoholu, windsurfing a zážitky blízké smrti | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Kde já už jen tohle skladiště viděl? Jo, v příběhové kampani, asi čtyřikrát... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík