Galerie: Recenze F1 22, aneb závodění dobrý, ale ten černý kožený gauč bych si možná odpustil...
Superauta měly být hlavní novinkou tohoto ročníku, ale osmičku obtížně využitelných vozů s fyzikou roztopeného másla si nejspíše úplně nezamilujete... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nevím jak vy, ale já si tady úplně nevybral... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
...zato černý kožený gauč by byl jistota, kdybych si jej tedy mohl koupit již na začátku | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Přihlaste se prosím, pokud vám v F1 doposud chyběl obchod s nábytkem a oblečením | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na počátku kariéry si můžete zvolit, jestli chcete začínat v F2 nebo F1. Má volba byla jasná, jen mě mrzí, že jsem se v F2 nedočkal aktuální soupisky... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jednotlivé monoposty nevypadají zle, ale textury kukly nebo asfaltu v pozadí jsou nebývale silnou vzpomínkou na rok 2005 | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Uvítací záběry svou kvalitou neurazí, ale na druhou stranu ani nijak významně nenadchnou. Člověk je však vidí jen na pár vteřin, takže nemá dostatek času na hledání nedostatků | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Takhle pokazit hned první zatáčku? To je skoro umění, ne? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Můj virtuální Roman Staněk sice zatím nejezdí tak dobře jako ten opravdový, ale na Čoua to evidentně stačí... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
...na Tecpro bariéru to však bohužel nestačilo. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Samotné závodění je velmi intenzivní bez ohledu na kategorii vozidel | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V pohybu to člověka tolik nedráždí, ale okolí tratí také úplně neodpovídá roku 2022 | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Zde již virtuální Roman Staněk nalezl formu. Snad se s ním příští rok v F2 opravdu setkáme! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Grazie ragazzi! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jiskry odlétávající od nízkých podlah jsou velmi efektní | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V první šikaně v Monze je vždycky těsno | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Abú Dhabí díky umělému osvětlení vypadá relativně pohledně, ale denní světlo k okruhům bohužel není tak shovívavé | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Tohle si prosím vychutnejte, to je poprvé a naposledy, kdy něco takového v životě uvidíte... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na počátku kariéry si můžete zvolit libovolnou stáj, já se jako pilot akademie Ferrari samozřejmě rozhodl pro Alfu Romeo. Tým se mi za sezónu podařilo dostat na úroveň Red Bullu a Mercedesu, na záda mi však začal dýchat zprvu velmi slabý McLaren. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Vývoj probíhá stejně jako v minulých ročnících - rešeršní body získané za plnění cílů v trénincích investujete do dílů dle vlastního uvážení | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Will Buxton je v F1 22 asi stejně sympatický jako v netflixím Drive to Survive. Všem jeho fanouškům doporučuji YouTube kanál Conora Moora, kde najdete (nejen) jeho skvělé parodie | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
A jde se na věc! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Tréninkový scénář splněn! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Možná jste si všimli chybějícího středního sloupku ochranné svatozáře. I v aktuálním ročníku si jej naštěstí můžete vypnout, za což vývojáře chválím... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nevím jak vám, ale mně je horko už jen z toho screenshotu | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Marc nesrší jen informacemi, ale i ostrovtipem | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
F1 22 od začátku nabízí všechny aktuální druhy safety carů, což neopomíná hráčům připomenout před každým závodem | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na Magnussena v zrcátku pozor, chlapec má velmi ostré lokty | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Hromadné záběry vypadají velmi dobře a neznalému člověku možná bude u statického obrázku chvíli trvat, než odhalí, že nesleduje opravdový záběr ze závodu | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
I think Ericsson hit me | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jednotlivé elementy monopostů jsou vymodelovány velmi věrně | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Landova mladická agresivita mě tentokrát dostala, nebudu lhát... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
"HA HAAA!!!" | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V průběhu kariéry vás občas různá oddělení požádají o pomoc, v tomto případě vás marketing požádal o zodpovězení pár otázek od fanoušků. "Pár" v tomto případě opravdu znamená jenom dvě - pokud bych se jako fanoušek účastnil Q&A a pilot by zodpověděl jen dvě otázky, byl bych asi lehce naštvaný | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Zde již můj hýčkaný McLaren a třeskutě originální překážková dráha | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Člověk by čekal že v duelu budete alespoň závodit proti vlastnímu týmovému kolegovi, ale nikoliv. Po nějaké té rešerši jsem zjistil, že Tremblay by mohla být závodnice Isabelle Tremblay, ale těžko říct - hra vám tento fakt nikdy neosvětlí... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Stejně jako v minulých ročnících si i zde můžete rychle nastavit základní charakteristiky vaší formule | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jak blízko k bariéře je příliš blízko? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Dobrý večer! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Za tohle jsem určitě nemohl! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Fernando už to všechno zná, tady jenom ztrácite čas, pane inženýre! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Počasí je dynamické a může se stát, že během jednoho závodu zažijete někoilik velkých změn. Efekty mokré trati jsou velmi výrazné, jak je již u F1 nepsanou tradicí... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Prasklé zavěšení a ulétávající spoilery jsou už víceméně klasikou, výrazně většího poškození se však nikdy nedočkáte, což s realitou úplně nekoresponduje. Mick Schumacher by mohl vykládat... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Přesně tuhle skupinku inženýrů uvidíte s radostným výrazem po každém závodu, jen na sobě vždy budou mít jiné oblečení. To jste za ten rok nemohli vymyslet novou animaci, kucí a děvčata? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Obrubníky jsou vaším hlavním přítelem, těm žlutým se však vyhýbejte za každou cenu, nebo bude zle... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V mokrém závodě toho sice vidíte více než reální piloti, ale zase ne o moc, abyste si nemohli vyskakovat | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Ani driftovací minihra nedovede odpoutat pozornost od plytkosti režimu F1 Life | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Monako! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V úzkých uličkách Monaka jsem měl s monopostem asi největší problémy. Proč jsou ty bariéry tak blízko?! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
A zde již důsledek nových formulí a velkých pneumatik. Zatočit je takřka nadlidský úkol... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Pokud jste u superaut čekali alespoň regulérní hromadné závody, budu vás muset zklamat. Síly změříte maximálně proti jednomu soupeři... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Jak blízko k bariéře je příliš blízko? Vol. 2 | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V trénincích vám hra ukáže vaši předchozí stopu a její vhodnost, resp. rychlost | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Tréninkový režim aklimatizace na trati jsem měl asi nejraději. Nevím čím to je, ale to projíždění branek mě z nějakého důvodu prostě baví. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Ty stěrače ve Ferrari teda nic moc... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V dešti se Ferrari evidentně moc nedařilo, ale Leclerc si nepovedenou kvalifikaci vynahradil hned v první zatáčce, kdy nás s Hamiltonem oba slupnul jako malinu | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
A raz príde čas, kedy dostaneš nový kontrakt a vieš, že sa dočkáš a ja poviem áno | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Se zvýšením platu přichází ke slovu i velmi lehký RPG systém, který vám může poskytnout mírné kariérní bonusy | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Modely superaut jsou hezké, ale co naplat, když s nimi prostě není zábava... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na okruhu Paula Ricarda je z pohledu pilota velká zábava, ale rychlé sekce zatáček vyžadují velmi rychlé reflexy | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Stříbrné šípy v prachu! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Dalším cílem jsou Maranellští... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Singapurské oko? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Sotva začal a už ztrácí... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Mimo trať se dá dostat velmi rychle, ale jen ti největší frajeři to ještě vytáhnou ven bez pomoci vyprošťovacích vozů a medical caru... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Pohleďte na kapky na mém monopostu! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Multiplayerové závodění s duchy sice možná nemá takový sex appeal, ale vězte, že je to větší zábava než skončit v první zatáčce vytlačen do zdi | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
"A chčije a chčije..." | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
"Jó řidič, ten tvrdej chleba má!" | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Pohled na výsledek multiplayerového závodu mě lehce znervózňuje, poněvadž někdo na 12. místě evidentně zvládnul okruh zajet zhruba o 10 vteřin rychleji, než je traťový rekord. Že by se hackeři dostali do hry tak rychle? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Oficiální grafika je zárukou dobře licencované hry | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Smooth operator před námi, Mr. Saturday za námi! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
V Brazílii se i s novými monoposty závodí skvěle - škoda jen, že se tradičně nachází až na samotném chvostu závodního kalendáře... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
O Abú Dhabí se pak dá prohlásit skoro to stejné. Kde jinde si vyzkoušet stíhací jízdu, než právě tady? | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Tak jsme se dočkali, konečně safety car! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
A zase je to Mercedes... | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Na Williams si žádné Ferrari nepřijde! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Ano, F1 22 je hrou podle pravdy. | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nicholas Latifi for president! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nicholas Latifi for president! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nicholas Latifi for president! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík
Nicholas Latifi for president! | Zdroj: Hrej.cz / Aleš Tihlařík