Galerie: Dread Templar – Dojmy z předběžného přístupu skvělé čínské retrostřílečky
Pokud vám přijde, že se z dnešních her vytratila výzva, radost vám rozhodně udělá doslova pekelná obtížnost Hell |
Stylizaci Dread Templaru rychle přijdete na chuť. Zpočátku se vám rozhodně ničím nepodbízí a barevná paleta je spíše tmavá, v pozdějších levelech ovšem nějaká ta barvička přibyde... |
Radost z objevených tajných místností a zákoutí je stejná jako kdysi ve Wolfensteinu |
Na vzdálenost několika metrů sice "katanový oštěp" není nejvhodnější, svou práci ovšem udělá celkem spolehlivě |
Počáteční střílející nepřátelé jsou poměrně nepříjemní, jejich projektily jsou ale celkem pomalé, dobrou obranou je tedy zpomalení času či dash |
Efekty odlétajících nábojů i krvavých cákanců jsou opravdu propracované |
Zde již dvojice katan v běžném, rozloženém stavu |
Krvavá fontána pre Zuzanu |
Z počátečních levelů čiší temná, hororová atmosféra |
Chybí-li klíč, neprojdeš. Aneb tady budou zkušení hráči jako doma... |
Poznáte z pozice ruky pana Zombáka, zdali právě dochází k pozdravu, nebo vám to přijde spíše jako proces uzavírání obchodu? |
S pumpovací brokovnicí je tradičně sranda |
69 |
Ukládání probíhá hezky postaru na checkpointech. Nic jiného ostatně od retro střílečky nelze čekat... |
Design nepřátel je všelijaký, o to větším uspokojením je tedy střelba do nich |
Vymalováno! |
Na začátku vás tvůrci poměrně často zásobují novými druhy potvoráků, kadence jim ale bohužel nevydrží během celého Early Access průchodu |
Souboje s bossy jsou zábava a obvykle probíhají dle scénáře "Skákej okolo a střílej jako maniak" |
Sklep Josefa Fritzla, 1985, kolorováno |
Podle jazyka to vypadá na některého ze členů kapely Kiss, přesnou identifikaci ovšem raději nechám na vás |
S krví se tvůrci moc nemažou. Ehm, tedy... Mažou ji úplně všude. |
Jednotlivé úrovně potěší mj. svojí vertikálností |
Ano, luk si našel cestu i sem. Lara Croft approves! |
Svého se samozřejmě dočkají i fanoušci platformingu. Nečekejte fluidní pohyb jako v Mirror's Edge, ale na retro střílečku je Dread Templar překvapivě obratný... |
Občas si můžete doskákat k různým skrytým bonusům, v tomto případě například k brnění |
Udírny jsou ve světě Dread Templaru koncipovány velmi originálně |
Když to šlo nahoru, půjde to i dolů |
Inspirace velikány žánru se rozhodně nezapře... |
Raketomet vypadá skvěle, na rozdíl od Quaku se s ním ovšem bohužel nedostanete do nebeských výšin. Asi realismus nebo co... |
S dvojicí samopalů jsem se celkem rychle sžil, obzvláště po nalezení dovednosti, která mi umožnila vystřílet celý zásobník bez dobíjení |
A tady už sestavička v akci |
Další boss dole! |
"Červená se line záře..." |
Pojem "Hoď na to oko" zrovna nabral novou dimenzi |
Ve stromu dovedností je nutné první odemknout slot krvavým kamenem a až poté vložit kýženou dovednost. Své skilly můžete naštěstí i bezplatně resetovat, díky čemuž je možné měnit specializaci během hraní |
A já se vsadím, že tu někde je! |
Ha, je tady! Náboje, lékárničky, krvavý kámen i nový skill se rozhodně hodí... |
Druhá oblast je laděna do fialového gotična |
Druhé malování máme také za sebou... |
Zdar jak sviňa! |
Klíče jsou v zámku a brána se otevřela. Není sice zlatá, ale kdo do ní vejde, tomu stejně hlava dříve či později sejde. |
Jako bych to neříkal... |
Ve světě Dread Templaru se zeleň rozvíjí skoro tak rychle jako v Praze. Chybí už jen pruhy pro cyklisty... |
Dvouhlavňová brokovnice je nejlepším přítelem člověka. Obzvláště pokud se vám podaří najít dovednost, díky které můžete mezi nabitím vystřelit hned dvakrát... |
Na létající potvory je přesný luk celkem účinným lékem |
Rudý kolt je poměrně devastující zbraní... |
Neoplývá sice kadencí ani velikostí zásobníku, vše ovšem dohání vzdáleností, na kterou dovede rozdávat krvavé cákance |
Něco mi říká, že ta láva možná bude žhavá. Asi šestý smysl nebo co... |
Některé environmentální hádanky po vás chtějí trochu víc přemýšlení. Odměna, skvící se v pravém horním rohu, za to ovšem rozhodně stojí! |
Řekl někdo Quake III Arena? Ne? Tak nic. |
Ke konci Early Access dema tvůrci lehounce otevřou lokace. V industriálním dvoře tedy bylo celkem rušno... |
Nějaká cesta sice přes kyselinu vede, pravděpodobně se však budete muset vzdát prstů na nohou |
Asi bych se neměl pořád ptát, ale ŘEKL NĚKDO QUAKE III ARENA? POŘÁD NE? SAKRA! |
"Můj srdcebeat jen pro tebe nechám znít" |
V tuto chvíli poslední úroveň nápadně připomíná legendárního Serious Sama. A věřte mi, že se při nájezdech všech těch potvor slušně zapotíte... |