Torchlight III odhaluje systém vašich pevností
Sérii Torchlight lze považovat ze jeden ze skrytých pokladů žánru izometrických RPG, alias “diablovek”, vyvíjený třetí díl ale zatím příliš prostoru nedostává. Vydavatel Perfect World Entertainment s vývojářským studiem Echtra Games se snaží oživit zájem hráčů videem odhalujícím nový mechanismus hráčských pevností.
Ty jsou v podstatě jinak nazvanými domy, ve kterých každý jednotlivý hráč pobývá. V průběhu hry bude z příšer vedle klasického lootu padat i řada předmětů, kterými si může svou pevnost přizpůsobit a ozvláštnit. Z plesnivého stanu v zarostlé zahradě se tak postupně stane bitevní sídlo plné trofejí, laboratoří, zbrojnic a podobně. Autoři slibují, že půjde vytvořit jak přátelská klubovna, tak ocelové panství plně přizpůsobené bojeschopnosti majitele.
Pevnost bude sloužit jako základní hub, z kterého mohou hrdinové vyrážet za dobrodrodružstvím. Vedle odpočinku s tradičním zvířecím companionem v něm budou ladit vybavení nebo pořádat srazy s přáteli.
Torchlight III by měl vyjít na Xbox One, PlayStation 4 a PC během letošního roku.