Videa z DS na ultra-wide monitorech
Společně s oznámením PC verze Death Stranding, která má podporovat širokoúhlé monitory, odemknutý framerate či foto mód, nám Kodžima tyto novinky ukazuje i v praxi. Včera jsme vám přinesli video o foto módu, a dnes právě o zmíněné podpoře monitorů.
Podpora ultra-wide monitorů má být v rámci jak samotného hraní, tak v cut-scénách. Obraz nebude uměle zvětšený, namísto toho se obraz skutečně rozšíří, a hráči s těmito monitory tak budou mít „výhodu“ v tom, že se rozšíří jejich FOV a uvidí více do stran.
Death Stranding ale nepodporuje tradiční multiplayer, tudíž tato výhoda je opravdu pouze v rámci samotného hraní. Na to, jak konkrétně tuto možnost studio pojalo, se můžete podívat v přiložených dvou videích. Death Stranding vychází na Epic Games Store a Steam 2. června.
PC ver. which will be released June 2nd! Not just the game play scenes, but the cutscenes will have the ultra wide monitor support. You will get wider, deeper into the world of #DeathStranding.
— Kojima Productions (@KojiPro2015_EN) March 5, 2020
Check out the trailer!#DeathStrandingPC
↓Pre-order here!https://t.co/wehuYG1KNepic.twitter.com/J6NmPqXMeZ
In DS PC ver, the ultra wide monitor support means we widen the horizontal perspective. Despite the wide aspect ratio, images specifically created to fill what’s typically be the black border surrounding gameplay. Supported in both gameplay & cut scenes.https://t.co/TxRuNL91u2pic.twitter.com/TGnxYzBU34
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) March 3, 2020