Telltale propouští a mění vlastní strategii
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Telltale propouští a mění vlastní strategii

Telltale propouští a mění vlastní strategii

David Plecháček

David Plecháček

8. 11. 2017 09:00 5
Reklama

I pád na ústa je krok kupředu, říká jedno české rčení. Studio Telltale muselo upadnout, aby si uvědomilo, že je něco špatně. Výkonný ředitel společnosti Pete Hawley totiž oznámil, že vývojáři propustí čtvrtinu svých zaměstnanců. Důvodem restrukturalizace má být vyšší konkurenceschopnost na trhu a, pro hráče především, příklon k vydávání menšího počtu her s větší kvalitou.

Telltale funguje na poli videoher 13 let od roku 2004, ale největší rozmach zaznamenalo v roce 2012. Zatímco dříve se autoři soustředili na klasické adventury, největší rozmach je potkal v roce 2012 s vydáním první epizodické sezóny The Walking Dead. Studio střídalo větší úspěchy s nevýraznými hrami, to mu ale nezabránilo pustit se v podnikání ještě dál a vsadit i na vydávání her, například 7 Days to Die a hříček na mobilní platformy.

Jenže zlaté časy pro Telltaly skončily. Jak už bylo řečeno v úvodu, her bude méně, budou lepší, ale bude na nich pracovat i méně zaměstnanců. Navíc byla studiu vyčítána absence výraznějšího pokroku v použitých technologiích, a tak jeho hry vypadaly jedna jako druhá. To by se mělo dle Hawleyho změnit, protože se spolčenost hodlá obrátit na osvědčenější technologie.

Tomuto obecnému rčení bychom nemuseli přikládat velkou váhu, kdyby ale mezi režiséry Telltale nefiguroval John Riccitello – výkonný ředitel Unity. Zdá se, že Telltale dá vale svému in-house enginu a vsadí právě na Unity. Byl by to logický krok, který by tým zase mohl posunout směrem k lepším zítřkům. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama